Gefeliciteerd Yvet wat mooi om zo het nieuwjaar te starten. Suzanne wat spannend ik ben benieuwd ik blijf ook duimen!!! Fidel wat jammer nou Ik wens alle dames een goed/vruchtbaar/zwanger 2015
Gefeliciteerd Yvet! Super leuk! Susanne, wat spannend!! Heel voorzichtig gefeliciteerd!! Dat 2015 maar een mooi jaar mag worden. Voor iedereen de beste wensen!! 😘
Yvet, balen van ongi maar wat een fijn begin van t jaar, gefeliciteerd met jullie verloving! Loenie. Fidel balen meiden... Suikerspin, op het wqchtbankje, hoe gaat t? Suzanne, morgen wil ik van jou horen dat je 2 dikke strepen hebt! Kom op meis! Dan heeft Frankrijk geholpen!
Hi Bjanc, Alles ok hier. Hard geklust de afgelopen week, het is dus weer afwachten. Ik heb alvast een afspraak met het ziekenhuis gemaakt voor als het weer mis is. 19 januari kan ik terecht en dan horen we verder wat er gaat gebeuren. Spannend allemaal. Lief dat je het vraagt ben blij dat ik hier mijn ei kwijt kan!!
Ooh Suzanne wat super meis! GEFELICITEERD!!!!!! Wat Frankrijk en dus heel wat rust wel niet met je kan doen.
iedereen dankjewel! Hier maar aan het idee wennen dit weekend..... super blij mee nu 4 weken en 3 dagen, volgens berekening. maandag verloskundige bellen om echo te plannen. fijn weekend iedereen!
Hoi, was er niet vanuit gegaan.... maar vakantie heeft geholpen! vandaag voor het eerste meer misselijk en vanavond veel gegeten, honger. Buik af en toe plopjes. Vannacht uit bed geweest om te plassen, slecht geslapen Door onrustige buik. laten we hopen dat het een goede zwangerschap is en blijft.... lief dat je ernaar vraagt. Hoe voel jij je?
Voel me best heel aardig, moe en af en toe wat brak.. misselijk ed.. maar verder prima.. hebben gisteren een goede echo gehad, gelukkig!
die kwaaltjes horen er bij fijn dat de echo goed is! is altijd zo spannend zo'n moment, ben benieuwd hoe ik er straks heen ga....met de ervaring van juli. maar heb goed moed en ben er relaxed onder. geniet ervan! Hier samen het weekend wennen aan het zwanger zijn. fijn weekend iedereen!
Hi Bjanc, Super dat alles goed gaat afgezien van de kwaaltjes. Hoop dat de fase van moe en misselijkheid over gaat
Spannend en leuk hoor Susanne85, zeker na wat je hebt meegemaakt. Geniet er lekker van!!! Jij en de andere dames ook een fijn weekend