Haat aan het Wachtbankje...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bjanc, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maantjee

maantjee Nieuw lid

29 okt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    23 okt bloed laten trekken licht verhoogde HCG, dus volgens ha 2 a 3 dagen zwanger :( nu nog symptomen zoals pijnlijke tepels, donkere tepels, meer bobbeltjes, lichte buikpijn nu heb ik sinds vandaag licht bruine afscheiding in me slipje kan dit de innesteling zijn zit een week voor me ongsteldheidsdag

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hi Maantje, na innesteling is pas verhoogde hcg. Kan tijdens zwangerschap iets bloed verliezen of het duid toch op nod (vroege miskraam) Sterkte, hoop voor geen alarm! Duimen.... Hoor van je

3. Klavertjegeluk

15 mei 2014
    34
    1
    8
    Gelderland
    Hier 4 dagen voor nod. Die gele afscheiding had ik ook een aantal dagen geleden. Verder veel klachtjes. Wat gevoelige borsten. WAt lichte kramp in mn bovenbenen. Rugpijn en vaak menstruatieachtige krampen. Vaak een vieze aanwezige smaak nadat ik iets gegeten heb.
    Verder heel erg duizelig en met vlagen wat misselijk(misschien een virus die ik bij me draag aangezien mn kids ook net ziek geweest zijn)

Verder heb ik last van mn buik als ik abrupte bewegingen maak of hoest (zoals met bandenpijn) en venijnige steek schiet er dan door mn buik. Heel vervelend.

Ik heb iedere keer een lichte streep op de zwangerschapstest die na een aantal dagen weer negatief is (nu al 7 x) De bloeding die daarop volgt varieert van 4,5 week overtijd tot nu de laatste keer een kleine week overtijd. Ik heb nu zelf progesteroncreme genomen vorige maand in de 2e helft van mijn cyclus. Deze ronde had ik ineens een pijnlijke ovulatie die ik al een jaar niet heb gehad na het verwijderen van mijn mirena. Toen ik nog pijnlijke ovulaties had was ik altijd in 1 keer zwanger. Nu ik dat niet meer had een en al ellende. Ik heb mn hoop dus gevestigd op het feit dat mn lichaam de boel nu met die creme lijkt op t pakken.

Nog 4 dagen..! pfff dat wachten ik raak er nog steeds niet aan gewend. Mijn ovulatietest(die ik nog heb liggen) lijkt sinds vandaag donkerder te worden. Hij is nog niet positief dus een zw test heeft nog geen zin schat ik.Normaal knalt mn ovulatietest wel als ik positief kan testen.

Sterkte alle wachtenden!

4. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    @Jacqie.... Haha niet dezelfde cursus:p hihihi... Zou wel grappig zijn!
    Ik test niet eerder dan 4-11.... Spannend voor iedereen...duimen!
    Hoop dat vele positief testen!

Houd elkaar op de hoogte!

5. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    @ klavertjegeluk klinkt als goede hoop.... Spannend, ik test niet eerder dan 4-11.... Hoop het zo voot iedereen....

Welke klachten heb jij nu?

6. maantjee

maantjee Nieuw lid

29 okt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi , ja klopt had een iets verhoogde HCG waarde op 23 okt...klachten blijven aanhouden maar als het goed is zit ik nu op moment van innesteling ..want deze kleur bruin is and4ers dn bij menstruatie...:) en me temperatuur is ineens met 0.4 verhoogd kom k net achter heb normaal een temp van 36.7 en nu 37.1...maar kan nog niet testen gister gedaan maar denk ik te vroeg...haha gewoon nieuwsgierig ...maar het zou dus mogelijk een innesteling kunnen zijn denken jullie

7. maantjee

maantjee Nieuw lid

29 okt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja de dokter zij omdat het zo weinig was maar meer als een normaal iemand dat het 2 a 3 dagen bezig was.. dus innesteling zou nu wel kunnen denk ik dan want is meestal rond 3e week na laatste menstruatie en dat is vandaag

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    whaaaww meiden, wat wordt hier leuk gekletst! Leuk dat mn topic aanslaat...

Mijn banner is ingesteld op 26 dagen. normaal, met enkele uitzondering, is hij 25 dagen...
    Tot nu toe geen bloed...
    heb gisteren getest, negatief....

Tja..
    verder.. ben moe, maar dat ben ik vaak...
    Heb geel groene afscheiding? (schimmeltje? Nog nooooit gehad, ja vorige zwangerschap rond termijn van 20 weken wel groene afscheiding...)
    Nog steeds nu en dan vage krampen in boven benen...
    Oorontsteking.. (heb ik ook vaker, heb hoorapparaatjes, maar is lang rustig geweest)
    Af en toe een "tiet-steek" (u get it?)

nou.. denk morgen, als er nog steeds niks is... ga ik testen... wish me luck...

9. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    Wachten is voorbij, ongesteld hier...

Fuck de grapjes die mijn lichaam met me maken...
    Op naar de volgende ronde!

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Wish wish bjanc

Ohh drang wordt erger maar houden vol, op zijn vroegst zondag,
    Zat vanmiddag bijna te snotteren bij sinterklaas reclame.. Hoe erg, daarbij kortaf totaal geen zin in.....

11. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Dat is balen voor je Bjanc :(

12. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hi bjanc, wat balen! Succes volgende ronde.... Ik voel met je mee!
    Hier net bij afvegen iets roze uitscheiding, ik denk dat mijn nod eraan zit te komen....grrrrrrr:x alleen geen voortekenen de temp is gewoon hoog: 37,0........ Echt het vrouwelijk lichaam is raar.... Wordt vervolgd!

Fijne dag iedereen Susanne

13. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Limburg
    En dat terwijl jr nog 9 dagen tot nod hebt? Heeft t niks net innesteling te maken? Ik duim lieve meiden

14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nah wat rot zeg Bjanc :(:( Succes volgende ronde. Knuffel!

@Susanne: misschien innestelingsbloeding? Ik hoop iig dat het niet doorzet. Je hoge temp is nog steeds hoopvol.

@hier: vanmorgen niet getempt. Heb een erg slechte nacht gehad, eruit geweest om te plassen en rond 4 uur nog 2 PCM genomen. Leek me niet geheel betrouwbaar om dan om 6 uur te temperaturen.
    Vandaag sowieso een slechte dag, heb knallende koppijn :x

15. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Wat jammer zeg, Bjanc :( het is iedereen zo gegund!

Ik zei gister dat ik tot zaterdag zou wachten he met testen.... Maar ik heb er vanmorgen toch een testje tegenaan gegooid.... KV 2v5... En er stond een heel klein roze streepje naast de controle streep! :$
    geen idee hoe ik een foto kan plaatsen hier... Weet niet zo goed of ik wel een foto moet nemen, aangezien al mijn iApparaten met elkaar verbonden zijn en we een netwerk hebben met m'n ouders en broertje en dat broertje is zeeeeeer bedreven om problemen van een afstand op te lossen... Dus ook om foto's te zien haha! (Zo kwam hij dus al achter mijn zwangerschap van m'n dochter bij 6 weken dat we nog eigenlijk niet zo vroeg wilde vertellen :D:D)

Heb daarnet m'n man opgebeld om te zeggen dat ik getest had, maar omdat ie in een volle kantine zat koffie te drinken moet ik m straks maar terugbellen... :D

Maar dat hele kleine streepje he, moet dat niet net zo dik zijn als de controle streep???

16. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Jaqcie zou super top zijn! wauw...., morgenochtend weer testen, hopelijk,twee dikke strepen snel! Ik hier helemaal grrrrrr.......voel geen nod krampen, geen voortekenen alleen die ene roze afveeg om 6uur. Ik hoop innesteling.... Weet het niet, afwachten...... Hoe ook een gr dag

Lvtje al andere symptomen? Klinkt als zwangere nacht.... Spannend, wanneer ga,jij testen? Ik pas na weekend, als het geen nod wordt.......

17. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

25 okt 2014
    491
    0
    16
    Hoi Jaqcie,
    licht streepje kan zeggen echt net zwanger...nog weinig hcg... Of miss kans op nod (vroege miskraam)..... Hoop zo op dikke twee strepen.... Nu elke ochtend testen!
    Succes

18. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Elke ochtend? Oh, ik denk; ga over 2 dagen weer testen... Toch die zaterdag pas weer? Hihi.

Hopelijk is m'n streepje overmorgen vetter!! Zo spannend zeg! M'n lage rugpijn is wel wat erger, had gisteravond al misselijk vlagen. Eten smaakte niet echt. En de borsten prikken weer wat meer...

Hoop ook bij jou dat het bij die ene veeg blijft :)

En de rest van de meiden??

19. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Ik lees net pas mee, dus sorry voor mijn misschien overbodige vragen:)

@JacQie1985: ik lees dat je over 2 dagen weer opnieuw gaat testen. Wanneer is jouw NOD? Enne, al heel wat topics hier gelezen, maar een streep is een streep en betekend: zwanger! Er kan alleen nog wel van alles gebeuren ja... maar goed, heel voorzichtig dus een klein beetje gefeliciteerd ;).

En @SusanneM85: in jouw banner staat ook over 9 dagen testen (net zoals mij) maar je gaat na dit weekend al testen? :)

20. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Hoi Inges!

Volgens de meiden is m'n NOD vandaag. Overmorgen nog een testje doen dan maar he hihi. Suzanne zei morgen weer testen, maar als ik overmorgen test zie ik t misschien beter? En die testen kosten ook geld dus doe maar overmorgen haha.

Hoelang ben jij al bezig Inges??

Deel Deze Pagina