Ohh spannend zeg! Wat voor gevoel heb je er zelf bij? Nog geen tekenen van je menstruatie? Haha; nog maar net! We zijn vorige maand getrouwd, en omdat we beide christen zijn hebben we er voor gekozen om voor het huwelijk geen seks te hebben. Daarvoor heb ik dus ook nooit de pil o.i.d. geslikt. Dus als het deze maand gelukt is, dan is het meteen een van de eerste keren raak geweest Ja ik weet dat jullie dit in 2014 een bizar verhaal vinden
Dank jullie wel hoor! Ik durf nog niet te hard te juichen, pas als ik een aantal positieve testjes heb gehad Ben uiteraard heel voorzichtig blij, want zo'n streep komt er niet voor niets te staan neem ik aan?? Manlief had nog teruggebeld toen ie wel uitgebreid kon praten en hij vond het ook wel spannend... Maar is toch anders omdat ie nu op z'n werk zit enzo, moet ie concentreren daar. Straks als ie thuis is even laten zien!
Hai dames, Mijn NOD is morgen met een cyclus van 26 dagen... Net al een x naar de wc geweest met een tampon omdat ik aan de krampen dacht te voelen dat ik ongesteld was geworden, maar er is nog niks..
Jaqcie heb je foto? Vind het echt super voor jullie! Hier druk in benen, steken af en toe in liezen en plofjes in onderbuik. Geen helder bloed meer verloren, nu een schoon verbandje...vanmiddag nog iets rood/bruin bij afvegen. Hoeveel vrrlies bij innesteling? Of toch nod? Hier onzeker, ben erg gefocused....continu naar wc lopen....ik wordt gek van mezelf!!! Had een voorgevoel dat het raak was, nu denk ik....grrrr.... Ongi....bluh!
Hoi Susanne, Ik heb geen foto, maak ik bewust niet ivm een open netwerk met m'n alwetende broertje die dus ook foto's kan zien... Wil t nog even geheim houden voor de familie haha! Vreselijk zeg, die ontwetendheid is zenuwslopend! Hoop dat het een innesteling is bij je. Spannend he, Nogablokje, heb je verder nog symptomen of klachtjes?
oh spannend!! Een streepje! Ben benieuwd naar je test, maar zie dat je die niet deelt hihi. Jammer! Hier inmiddels 3 dpo... ik zit alles te vergelijken met vooral de vorige ronde, omdat ik toen zwanger was.... maar maak mezelf er alleen maar gek mee... Had vandaag vrij veel witte afscheiding en dat had ik vorige ronde dus niet op dag 3...dus denk dan gelijk dat dat nog een teken is dat het niet raak is....
Hier het zelfde nu 5 dagen voor de ongesteld komt. Ik ben ook de hele tijd aan kijken of ik iets merk wel 2 dagen veel slijm verloren. Buikkrampen maar die heb ik ook als ik ongi word. En gevoelige borsten . Hihi weet niet meer . ben nu in de 14e ronde..
Bjanc wat rot! op naar de volgende ronde, hopelijk snel wel geluk! Hier vandaag getest! En ja hoor een streep 3 dagen voor nod. Vanmiddag gelijk naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken(aangezien mijn testen dus na een aantal dgn negatief worden) Toch heb ik goede hoop. Mijn eisprong was nl super deze maand in tegenstelling tot afgelopen jaar. Ik denk dat de progesteroncreme dus geholpen heeft! Ik weet het, zelf experimenteren is niet alles maar na 8 x die ellende en een antwoord dat je het nog maar eens moet doen van de gyn en nog eens drijft je wel tot wanhoop om zelf van alles te proberen..ik las veel positieve ervaringen erover in amerika dus in nederland ook besteld van dr lee. Mijn streep 3 dagen voor nod is donkerder dan in het verleden 3 dagen voor nod, lijkt een positief teken dus. SusanneM85, klachten heb ik in overvloed. Pijnlijke borsten. Krampgevoel in bovenbenen. abrupte bewegingen en hoesten geven plotselingen steken. Maagzuur, misselijk, overdreven duizelig. moe. vaak na het eten een vieze smaak, drukkend gevoel in mn buik, rugpijn, menstruatiekrampen etc etc. ik vreet me klem aan slecht eten (zo zonde na 15 kilo gewichtsverlies)
Goedemorgen allemaal! Heb vanochtend weer getest (iets met testdrang haha) en nu was m'n streepje iets lichter dan die van gister... Help?
Hoi Jaqcie, gek die testdrang!! Hihihi....snap het! Nog ff afwachten hoop dat streepje duidelijker wordt, weekend nog mails testen. Licht streepje kan zijn nog te weinig hcg, buitenbaarmoederlijk zw, nod komt toch (vroege miskraam).... Anders weet ik het niet. Ik duim voor je.... Hoop dat het zwangerschap betekend! Welk merk test jij? Hier ochtend temp 37,1 met hoofdpijn en een schoon inlegkruisje. Geen buikkrampen...... Spannend!
Was je urine ms minder geconcentreerd? Spannend Susanne! Hier was temp laag Zal dus einde oefening zijn.
Hoi lvtje, jammer dat temp is gedaald. Succes volgende ronde. Ik moet nog even geduld hebben op wat er gaat komen.... Dacht gistere door bloedverlies, shit ongi......dus ik heerlijk vijf koppen koffie op...savonds toch de alcohol maar afgeslagen....voelde toch niet als ongi..... En nu geen bloed....... Maar kan nog van alles gebeuren, ik ga 4-11 testen!
De controle streep was ook lichter dan die van gister. Misschien is ie dan nog niet helemaal droog? Ik heb weer een kV 2v5 gebruikt. Gaf wel gelijk een streepje. Manlief zei dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en nu gewoon zondag pas weer moet testen haha. Hij is wat nuchterder dan ik. Geduld moet ik hebben maar dat is niet m'n sterkste punt haha! Succes allemaal he!
Hcg verdubbelt om de 48 uur he, per 24 is verschil moeilijk zichtbaar in de testen, daarbij misschien minder geconcentreerd
Dubbel stomme ipad werkt niet mee Kwaaltjes zijn hier bijna allemaal weg, ik geloof me er niet zo in deze ronde maar hebben nog een paar dagen
Balen fidel, wanneer kan je testen? Hier vandaag vrij.... Voel plopjes in mijn buik en zware benen, voor de ret geen veranderingen. Ben wel onzeker geworden door het lichte bloedverlies van gisteren.....maar is nu weg! Duimen