Hallo dames! Ben ik weer even. Geen baby's geboren nog, helaas! Maar schiet voor een aantal van jullie al op! Bjanc, weet jij al zeker dat het een keizersnee wordt, of kan de kleine nog draaien? Ik inmiddels 30 weken en 5 dagen en in het bezit van een enorme buik. Dat icm bekkeninstabiliteit maakt het slapen niet makkelijker. Pfff omdraaien is echt een heel project! Ik voel haar steeds meer bewegen onder in mijn buik. Hadden jullie dat ook?? Over een week weer afspraak bij de verloskundige.
Ik zit in de "kom er nu maar uit baby wachtstand" hahaha. Ook hier is het slapen een crime, draaien is geen doen meer, dus als ik wil draaien word ik wakker, wat betekent dat ik ook moet plassen. Voor mij mag het nu dus wel, wil weer degelijk kunnen liggen. Succes fidel met de echo!
Hier nog rustig. Beeb nog altijd in de stuit. Wordt met 39 weken met een gentle sectio gehaald. Heb er zin in!
Morgen morgen morgen pas om 21.00 uur maargoed anders kon vl niet mee😄😄😄😄
Fidel... spannend! Laat jij weten hoe het gegaan is? Bianca, nog een weekje schiet op....fijn om te weten wanneer beeb komt en niet langer op zich laat wachten...ik ben benieuwd hoe het gaat! hier meer moe en buik gaat al aardig in weg zitten...
Suzanne wat krijgn jullie? Weet niet meer of t t verteld had... Ja dat je t kunt plannen nu maakt t misschien nog wel spannender dan dat t bij dl was... Daar was je aan t afwachten.. nu weet ik gewoon die dag he. Ik hem in mijnarmen... En met de oudste kun je zo wel makkelijk plannen. De verklaring voor : "hoe komt de baby er uit " is nu voor een 3 jarige beter te behappen hahhaha. Z maken gewoon een klein sneetje in mama's buik. J zegt dat ze ook een sneetje wil.. t ja... Als ze alles t zelfde wil als mama zal ze straks ook de baby borstvoeding willen geven etc. Gaan jullie voor fles of borstvoeding meiden?
Hahahaha....leuk zo'n betrokken 3jarige Hier weten we niet wat het geslacht is....we zijn super nieuwsgierig.....echt laat maar komen.....zo spannend allemaal, wil hem of haar graag ontmoeten. Ik wil erg graag borstvoeding geven, hopelijk gaat dat goed.
Hier ook weer bv. Al ben ik benieuwd.. nu met keizersnee.. na natuurlijk bevallen ging t al niet van zelf. Schijnt met ks nog moeilijker te kunnen zijn..
Wat een lieve foto fidel! Fijn dat alles goed is! Hier nog steeds aan het wachten enige verschil wat meer harde buiken, maar goed geen pijn geen regelmaat. .
Morgen jullie dag! Spannend! Veel succes! Geniet van jullie wonder! Hoe is het met de rest? Nog geen geboortes zo te lezen! Allemaal nog geduldig aant wachten! Hier rustig. Weer op het bekende bankje! Veel succes en sterkte allemaal! Xxx
Bjanc! Morgen is het zover. Spannende dag. Hopelijk gaat alles voorspoedig. Ik voel me goed. Omdat ze aan het indalen is, wat minder last van mijn bekken. Maar het indalen voel ik wel hoor! Doet soms best zeer! Kan niet wachten tot ze er is... Nog "maar" 6 tot 10 weken
Hoi meiden. Over 8 uur rijden e me als t goed is de ok op. Vind t maar spannend. Hele nacht al onrustige buik, en zelfs een stuk slijmprop verloren Kreeg vanmiddag bij de screening een Klysma mee en omaprezol nooit geweten maar schijnbaar standaart procedure. Morgen zijn we papa en mama van onze 2de spruit.. ik v.b.ind t spannend... Duimen jullie? Xxx