Hier nog helemaal niks.... Ook geen voortekenen. Ben er moe van! Ga zo verloskundige bellen om te strippen..... Ben er klaar mee
Die vind het nog veel te gezellig bij je haha. Ukkiepuk zal snel komen. Enige voorteken die ik had dat ik de hele dag onrustig was,voorgevoel zeg maar. De kinderwagen moest opeens schoon gewassen en beneden staan, en savonds half uur nadat de oudere kinderen waren opgehaald vliezen gebroken
Suzanne zet ehm op !! Nog even volhouden straks is jullie kleine hummel er ook !! De wkn vliegen voorbij, morgen 28 wkn alweer pffff dinsdag 3d echo met controle eindelijk !! Woensdag intake kraamzorg Kraampakket is vandaag afgeleverd 13 okt voorlichting bevalling int zh
Hoi Essie, ik lees 9-10 afspraak. Spannend, ik duim voor jullie. Hier geen enkel effect van strippen. Morgen nog een keer strippen en ziekenhuisonderZoek.....en eventueel inplannen inleiden. Spannend
Jep! Goed gezien! We zijn erg benieuwd wat er uit zal komen! Jij veel succes met de laatste loodjes...dat het naar snel gebeurt! Xxx
Zo gisteravond controle vk en 3D pff wat een avond heb buikpijn van t lachen. Eerst even de technische feitjes: Ukkie is 1332 gram met 28+2, net iets boven de gemiddelde lijn Bloeddruk goed, Ijzer 7.4, de kg's is +10 allemaal prima in orde dus Ohja ukkepuk lag al met hoofdje beneden, maar er was nog genoeg ruimte om te draaien dus kon nog alle kanten op Thja toen op voor de 3d nou kort gezegd, we hebben niks kunnen zien... Ukkie lag met t gezicht naar mijn rug, hand over het hoofd, beentjes opgetrokken en sliep... Er is geport, geport, klap op de billen, ik heb gelopen gesprongen, ranja gedronken het heeft helemaal niks mogen helpen, t sliep t bleef slapen en had er totaal geen zin in... Wat weten we wel, voetje is 6 cm, het heeft al haar van 1cm en thja... Gelukkig mogen we vrijdag terugkomen voor de herkansing, deze dagen even aftasten waar t goed op reageert kwa eten of drinken of muziek oid.... Dan het medische gedeelte, er is overleg geweest met de gyn en kinderarts qua bevalling en daarna, er is besloten dat de bevalling poliklinisch-medium care wordt, dus de verloskundige doet wel de bevalling, maar ik moet wel int zh bevallen, met de gyn standbij. Daarbij inderdaad minimaal 24 uurs observatie opname evt. Uitbreiding met consult van kinderarts, op geelzucht. Er is 50% kans dat er herhaling optreed.. (Ab-o antagonisme) in uiterst geval bloedtransfusie en aantal dagen uv lampen Thja fijn dat alle goed gaat met ukkie, blijer kan je niet zijn, maar nu toxh de bevestiging van de kans op, komt wel weer even aan..
Susanne gefeliciteerd! Wat een bos haar! Wauw! Loopt hier even anders helaas. Haar infectiewaarde was te hoog en ze bleef maar spugen, dus ze ligt nu sinds zondagop de neonatologie afdeling aan de antibiotica en bloed staat op kweek kweek was gelukkig goed, ze denken aan reflux. Krijgt nu extra dikke voeding en dat houdt ze goed binnen. Ze moet in ieder geval tm zondagochtend blijven. Heb wat af staan jankn, maar ze is in goede handen. Maar als iemand je verse perfecte baby bij je weghaald is dan echt niet te doen. Verzekeringtechniisch mag ik tm zondag blijven. Hopelijk mag ze dus mee naar huis. Hopelijk snel weer goed nieuws!
Sterkte lolajames Wat een mooi mannetje suzanne! Hier ook even een foto update. Verder na dit weekend de eerste prikjes
Lolajames hoe is het met jou en Lola? Hier alles super goed, kleine vent doet het super! Echt heerlijk genieten dit Vandaag komt de kraamhulp voor het laatst, heerlijk om alles zelf te gaan doen. Mijn herstel is super, voel me goed en loop de hond al uit te laten Hoe is het met de rest?