Essie gefeliciteerd!!!!! Super...echt!!!! Lekker van genieten en wij willen wel de kleine op de echo zien ❤️👍
Dankjewel! Eindelijk de eerste echo hihi wachten duurt lang! Voel me eigenlijk hartstikke goed. Wel veel moe. Dus wat meer slapen. En heel af en toe met vlagen misselijk. Maar niet heel erg. Verder nog steeds op een roze wolk van blijdschap!
9 weekjes, hoe is het nu met je Essie? Hier is het met Rafaël erg goed, grotendeels een vrolijk mannetje , spugen is nog wat aanwezig maar kon eindelijk stoppen met de johannespitmeel Hij spuugt niet meer of minder dus nut heeft het niet meer. Hoe gaat het met de kleintjes hier?
Heey ja gaat goed! Vermoeidheid word nu wat minder! We last van wat kramp jes en steekjes zo nu en dan. Maar allemaal goed te doen! Gelukkig geen misselijkheid! Wat groeit hij hard zeg! Mooi manneke! Fijn dat het steeds beter gaat! Xxx
Kimberley, wat een lekker ventje! Essie, hoe voel je je? Spannende tijden he! Lola is vandaag precies 6 maanden. Jeujjj! Wat gaat het hard zeg. Net gemeten en ze is 65,5 cm en 6000 gram. Een slanke den maar niets om ons zorgen over te maken gelukkig. Ze is alleen heel erg verkouden (al 1,5 maand) en door de reflux spuugt ze als ze hoest. Heel onhandig. Hopelijk snel voorbij! Hoe is het verder met jullie allemaal?
Hoi allemaal, hier gaat het super goed! Gisteren al weer een half jaar! Eet en drinkt als een malle, slaapt super goed! Lekker beweeglijk, omrollen en kletsen! Gewoon genieten hier.
Ja gaat zo snel! Hij is al een half jaar maar zo groot en wijs voor zijn leeftijd. Morgen naar cb, ik ben benieuwd naar lengte en gewicht!? Ik zet het in een berichtje 💋
Wat een verschil he! Als ze zich maar goed voelen, plezier hebben en met elkaar kunnen genieten! Gelukkig is iedereen anders! Maar Olivier is echt geen baby meer, tijgert al door het huis en rollen 🙈 Lekker de wereld ontdekken... Hier genieten we
Helemaal mee eens!! Al mag Lola wel wat onsjes meer hebben hoor. Garnaal Lola probeert te kruipen, ziet er hilarisch uit. En inderdaad lekker rollen, zitten en heel veel lachen. Het wordt echt steeds leuker hè?!