Hoi meiden, Ik heb een onregelmatige cyclus dus ik hou mjjn vruchtbare dagen bij middels ovulatietesten. Nou ben ik afgelopen zondag begonnen, alle dagen een licht streepje, maar die van gisteren was spierwit! Hoe kan dit en wat moet ik nu doen? Gewoon Door blijven testen?
hoeveel dagen na het begin van je menstruatie ben je begonnen met testen? Ik zou nu zeggen.. door testen!
Hey meid, Weet je ongeveer wanneer je eisprong zou moeten komen van andere cyclussen? Ik zou vanaf dag 12 ongeveer 2 keer per dag testen. Smiddags en savonds. Zodat je zeker weet dat je je ei niet mist. En je moet sowieso idd doorgaan met testen zodat je je piek kunt vinden. Misschien een idee om erbij te gaan temperaturen? Zo heb je een zicht in je cyclus en weet je of je wel of geen eisprong hebt gehad.
Je zou jezelf kunnen verdiepen in de Billingsmethode en de dag waarop je het meeste vruchtbaar slijm hebt, ovu testen. Maar als je gewoon om de dag seks in je vruchtbare week hebt, dankwoord je net zo snel zwanger. Dus 10 dagen na je laatste menstruatie om de dag seksen lijkt me geen straf
Ik zou ook door testen. Als je deze ronden niet zwanger bent zou je vanaf volgende maand ook je temperatuur kunnen meten naast de ovulatietest. Dat geeft je meer inzicht rond welke dag je meestal een eisprong hebt. Ik heb dat zelf 3 maanden behouden en weet dat ik op tussen dag 10 en 12 een eisprong heb. Ik begin dan vaak op 8 met testen.
Ik ben ongeveer een week na menstruatie begonnen met testen. Ik ben een onregelmatige cyclus dus een week na mn menstruatie testen heeft geen zin. ik ga inderdaad doortesten