hoi allemaal, zal me even voorstellen, ik ben kelly, 20 jaar en in verwachting van ons 1e wondertje. ik woon sinds 2 jaar samen met me vriend en we zijn 4 jaar samen. als alles goed is komt ons kleintje op 31 december hoop hier nog een gezellige tijd te hebben. groetjes
oh even vergeten te vermelden. met 35 weken opgenomen in t zkh, weinig leven. ctg gemaakt alles met de kleine was goed. nog even toucheren en je mag na huis, bleek dat ik 3 cm ontsluiting had. nou werd opgenomen ter observatie. voor t slapengaan nog een ctg. beebje deed t goed,alles was goed tot er ineens weeen verschenen. de gyn keek me aan zo van je moet toch iets voelen, maar ik zeg ja beetje buikpijn. nou zegt ze ik ga van dienst wisselen en ik zie jou morgen terug met baby! en wij hadden zoiets van ja t zal wel. een uur later stopte t. gelukkig want was natuurlijk veelte vroeg. nog 2 dagen met flinke voorweeen in t ziekenhuis gelegen, mocht toch na huis omdat de nieuwjaar aankwam. maar we zijn nu inmiddels 2 weken verder, flinke voorweeen nesteldrang en alles al gehad maar beebje zit nog lekker warm. dus erg spannend