Verwijderen tatoeage,wie is hier bekend mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door pinter, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo dames,

Ik ben bezig om een tatoeage te laten verwijderen op mijn schouderblad,en nu ben ik donderdagavond de eerste keer met de laser behandeld...
    Man wat een pijn,duurde iets van 5 minuten en ik kan veel hebben maar pfffff...dit was even doorbijten.
    Nu hoorde ik net dat de 2e keer met de laser nog pijnlijker moet zijn op die plek,wie is hier bekend mee of wat is jou ervaring?

Groetjes Petra

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn vriendin heeft dit gedaan. Ik heb net aan haar gevraagd ze vond het steeds pijnlijker maar wel te doen .

Succes!!

3. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het alle keren evenveel pijn doen,maar vond het wel "te doen..."
    Beetje als een elastiekje dat tegen je arm wordt geschoten,maar dan heel veel keer achter elkaar..:x
    Ben 33x gelaserd,dus ben ervaren ;)

4. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gelukkig geen ervaring. Waarom wil je je tattoo laten verwijderen? Als ik vragen mag:)

5. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    33 keer?????:$ Dat moet een grote zijn geweest..? Of meerdere..?

6. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ik ben zelf 3 keer gelasert, en alle 3 de keren gingen ze 4 keer over dezelfde plek heen. Moest mijn hele onderarm, dus was inderdaad wel pijnlijk.
    Weet niet waar je gelasert word, maar misschien kun je emla zalf krijgen? Dat werkt verdovend, en dan voel je er VEEL minder van.

7. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doula ze gingen gewoon niet weg,waren 2 kleintjes
    de ene was na 25 x weg en toen ben ik nog 8 x geweest voordat die andere weg was..nou ja weg,bij die ene zie je nog steeds een vlek zitten.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik heb de grootste tip koop emla creme en je voelt niks
    goed dik op het gebied smeren afplakken met huishoudfolie zodat er geen lucht bij kan komen uur in laten trekken en daarna voel je helemaal niks meer

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    met emla creme voel ik echt niks

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    En was het resultaat wenselijk? Ik heb ook een (puber) tatoeage en denk er wel eens over hem hem weg te laten halen of over te laten zetten.

Maar naar wat ik hoor, is het
    1: pijnlijk
    2: duur
    3: Lelijk effect

11. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Nog nooit een tattoeage, bij mij staat het lelijk denk ik, heb geen ruige look ervoor.

Ik heb wel op tv documentaires gezien dat het lelijker word...

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik vind het wel meevallen hoe lelijk ik had een tribal op mijn buik heb 3 sessies gehad maar je ziet toch echt dat hij al best weg is en de stukken die zwart waren gewoon weer eigen huid kleur hebben

ik heb het nooit afgemaakt heb toch geen bikini buik dus geen last van
    meeste mensen denken dat het een blauwe plek is

2013-05-25 17.57.23.jpg

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dit was hem

img316289759.jpg

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Lijkt idd op een goede bloeduitstorting ;)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    daarbij heb ik 2 kinderen gehad en de nodige striee hahahah

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    maar sommige stukken zijn echt weg je moet ook weten waar je het laat doen vraag ervaringen van andere mensen enz

17. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaJuul, ik vond de pijn echt wel meevallen,de behandeling is maar kort gelukkig. Ja het is wel duur,maar ik mocht maar eens in de 6 of 8 weken terugkomen,dus zo betaal je ook verspreid en heb je het niet zo door..als je het achteraf op gaat tellen denk je misschien wel van :zoooooooooooooooooooveel??? En mijn ene tattoo is echt helemaal weg,zie je niks meer van.Die andere zie je een iets donkerdere vlek,maar ik ben verder heel tevreden en ben blij dat ik voor laseren gekozen heb.

18. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm moet je een ruige look hebben voor een tattoo? :) Ik ben harstikke burgerlijk, traditioneel etc. Echt alles behalve 'ruige look'. En heb toch echt een (kleine) tattoo en plannen voor een tweede :)

19. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hij staat op mijn schouderblad...
    De bedoeling was om hem te laten coveren,wil een groot ontwerp op schoud,rug en arm doorlopend..
    Alleen was deze een jaar of 8 geleden gezet,een tribal die echt geheel zwart is en ook best groot.
    Ik kreeg de tip om hem een paar keer te laten laseren zodat hij lichter is,een cover hierover heen is bijna niet mogelijk en al zou het gaat dan wordt het erg donker en lelijk.

Bedankt voor de crème tip,zal maandag de huisarts eens bellen.

20. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    @pinter, die zalf is echt ideaal. Het werkt het beste op stukken waar je wel iets meer huid hebt zitten. Ik heb mijn hele onderarm laten doen, en op mn pols werkte die zalf niet, dan deed het nog steeds wel zeer. Maar op andere delen voelde ik er zelfs helemaal niks meer van.

Zelf vind ik het iets pijnlijker dan een tattoage laten zetten (ook op mn pols).

Deel Deze Pagina