Hallo dames, Ik ben bezig om een tatoeage te laten verwijderen op mijn schouderblad,en nu ben ik donderdagavond de eerste keer met de laser behandeld... Man wat een pijn,duurde iets van 5 minuten en ik kan veel hebben maar pfffff...dit was even doorbijten. Nu hoorde ik net dat de 2e keer met de laser nog pijnlijker moet zijn op die plek,wie is hier bekend mee of wat is jou ervaring? Groetjes Petra
Mijn vriendin heeft dit gedaan. Ik heb net aan haar gevraagd ze vond het steeds pijnlijker maar wel te doen . Succes!!
Ik vond het alle keren evenveel pijn doen,maar vond het wel "te doen..." Beetje als een elastiekje dat tegen je arm wordt geschoten,maar dan heel veel keer achter elkaar..:x Ben 33x gelaserd,dus ben ervaren
Ik ben zelf 3 keer gelasert, en alle 3 de keren gingen ze 4 keer over dezelfde plek heen. Moest mijn hele onderarm, dus was inderdaad wel pijnlijk. Weet niet waar je gelasert word, maar misschien kun je emla zalf krijgen? Dat werkt verdovend, en dan voel je er VEEL minder van.
Doula ze gingen gewoon niet weg,waren 2 kleintjes de ene was na 25 x weg en toen ben ik nog 8 x geweest voordat die andere weg was..nou ja weg,bij die ene zie je nog steeds een vlek zitten.
ik heb de grootste tip koop emla creme en je voelt niks goed dik op het gebied smeren afplakken met huishoudfolie zodat er geen lucht bij kan komen uur in laten trekken en daarna voel je helemaal niks meer
En was het resultaat wenselijk? Ik heb ook een (puber) tatoeage en denk er wel eens over hem hem weg te laten halen of over te laten zetten. Maar naar wat ik hoor, is het 1: pijnlijk 2: duur 3: Lelijk effect
Nog nooit een tattoeage, bij mij staat het lelijk denk ik, heb geen ruige look ervoor. Ik heb wel op tv documentaires gezien dat het lelijker word...
ik vind het wel meevallen hoe lelijk ik had een tribal op mijn buik heb 3 sessies gehad maar je ziet toch echt dat hij al best weg is en de stukken die zwart waren gewoon weer eigen huid kleur hebben ik heb het nooit afgemaakt heb toch geen bikini buik dus geen last van meeste mensen denken dat het een blauwe plek is
maar sommige stukken zijn echt weg je moet ook weten waar je het laat doen vraag ervaringen van andere mensen enz
MamaJuul, ik vond de pijn echt wel meevallen,de behandeling is maar kort gelukkig. Ja het is wel duur,maar ik mocht maar eens in de 6 of 8 weken terugkomen,dus zo betaal je ook verspreid en heb je het niet zo door..als je het achteraf op gaat tellen denk je misschien wel van :zoooooooooooooooooooveel??? En mijn ene tattoo is echt helemaal weg,zie je niks meer van.Die andere zie je een iets donkerdere vlek,maar ik ben verder heel tevreden en ben blij dat ik voor laseren gekozen heb.
Hmm moet je een ruige look hebben voor een tattoo? Ik ben harstikke burgerlijk, traditioneel etc. Echt alles behalve 'ruige look'. En heb toch echt een (kleine) tattoo en plannen voor een tweede
Hij staat op mijn schouderblad... De bedoeling was om hem te laten coveren,wil een groot ontwerp op schoud,rug en arm doorlopend.. Alleen was deze een jaar of 8 geleden gezet,een tribal die echt geheel zwart is en ook best groot. Ik kreeg de tip om hem een paar keer te laten laseren zodat hij lichter is,een cover hierover heen is bijna niet mogelijk en al zou het gaat dan wordt het erg donker en lelijk. Bedankt voor de crème tip,zal maandag de huisarts eens bellen.
@pinter, die zalf is echt ideaal. Het werkt het beste op stukken waar je wel iets meer huid hebt zitten. Ik heb mijn hele onderarm laten doen, en op mn pols werkte die zalf niet, dan deed het nog steeds wel zeer. Maar op andere delen voelde ik er zelfs helemaal niks meer van. Zelf vind ik het iets pijnlijker dan een tattoage laten zetten (ook op mn pols).