weeën?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Yjc, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    De 'echte' miskraam is er vandaag bij mij uitgekomen. Afgelopen vrijdag al gehoord bij de echo dat er geen leven in zat, waarschijnlijk was het vruchtje al met 6 weken al 'gestorven'.
    Zaterdag begonnen met vloeien. Viel mee, heftige menstruatie maar niet veel krampen dus dat klopte wel met wat de verloskundige had gezegd. Maar vanavond.....

Om 16.00 uur begon het met wat lichte krampen en steken in mijn binneste. Die werden erger en erger en kwamen steeds sneller achter elkaar. Gewoon echt een soort weeën! En na 2,5 uur knapte er iets en kwam er een golf vruchtwater naar buiten. Daarna volgden al vrij snel de stolsels met nog steeds weeën. Na een dik uur is het minder geworden. Maar vond dit echt niet te vergelijken met een heftige menstruatie! Meer een lichte bevalling, dat had ik echt niet verwacht (heel naïef misschien). En dan was het vruchtje nog maar 6 weken. Moet er niet aan denken dat het al verder was geweest.

Ik hoop dat het hiermee helemaal voorbij is en dat het dus een volledige miskraam is geweest. Ik heb weinig zin om nu ook nog naar de gyn te moeten. Wel laat ik een echo maken om zeker te weten dat het er allemaal uit is.

Sorry voor het verhaal maar was echt een beetje geschrokken van de weeën. En wilde dit toch even kwijt.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Allereerst: sterkte!

Ik herken het wel hoor. Ik was bijna 13 weken zwanger toen het misging en tegen mij had de vk ook gezegd dat het een soort heftige menstratie zou zijn, maar ik ervaar het ook meer als een lichte bevalling. Het ging wel heel snel allemaal, maar wat een pijn zeg! Ik had pijnlijkere weeën dan met m'n bevalling. Dat verwacht je idd helemaal niet, vooral niet als je dan ziet hoe groot 't kindje "pas" is.

Ik hoop voor je dat je baarmoeder nu iig helemaal schoon is!

3. 4days

4days Niet meer actief

Sterkte! Bij mij was het ook een mini-bevalling ja. Maarja ik was wel ook al 16 weken zwanger. Maar je verwacht het toch niet... :( Ik had ook gewoon echt pijnlijke ontsluitings-weeen.

4. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik ken het, zo ging het bij mij ook ongeveer. Ik had het ook niet verwacht. Het ziekenhuis wilde graag curetteren, maar ik wilde het mijn lichaam zelf laten doen, gelukkig.

Heel veel sterkte de komende tijd, je kind verliezen zal je nooit meer vergeten :(
    liefs miek

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja ik herken het precies zo, bij die van 14/15w en die van 7w ook, ik voelde het heel erg in mn liezen. Die met 14/15w voelde echt als een bevalling.

Deel Deze Pagina