hallo meiden... ben gisterenavond gaan vloeien(helderrood) en denk dat 't fout zit. vanmorgen kramp en 't gaat doorzetten ben ik bang... da's nr. 4 op onze lijst straks om 9.00 uur ff de vk bellen voor info en raad,maar denk dat 't echt foute boel is! voelt niet goed en kan meestal wel van mijn gevoel uitgaan... we zijn zo verdrietig,hadden niemand iets vertelt en dus moeten we dit ook alleen verwerken. dag gaat vandaag gewoon door dus,kids naar school,werken,hij en ik ben gelukkig vandaag vrij,maar wordt een hééle lange dag... en het zure is dat ik eigenlijk morgen naar de gyn kon bellen voor een afsp. voor een eerste echo,kl#t*! veel liefs Bieps
Wat een pech.... ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat de zon weer snel voor je gaat schijnen! Mayke
pfff sterkte meid hoop toch dat het ook voor jullie dit jaar een vrolijk jaar al worden met een spruitje
sterkte meid, en dat al zo vaak, verwen jezelf maar goed de komende tijd, gelukkig hoef je niet te werken
Heel veel sterkte met het verwerken van alweer een verlies. Het is een vreselijk gevoel als het zo vaak mis moet gaan
Sterkte daar gewenst, hopelijk kunnen jullie dit ook wederom een plekje geven. Ben je al eens bij de gyn geweest voor onderzoek naar je vroege miskramen? Er hoeft niets uit te komen, maar het is voor jezelf wel een geruststelling als je weet waar het aan kan liggen. nogmaals sterkte en veel liefs
4 miskramen.. wat erg voor jullie! ik hoop dat je toch dit jaar een gezond beebje zal krijgen! heel veel sterkte!
Heel veel sterkte toegewenst, meer kunnen we helaas niet doen... Soms zou ik wel eens graag een toverstokje willen hebben... in mijn vriendenkring kunnen sommige dit ook wel gebruiken! knuffel