had 1 dag voor de innesteling gebloed..? is dat slecht ....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eemsterr, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eemsterr

Eemsterr Lid

26 okt 2007
    32
    0
    0
    studente
    Amsterdam
    ik had 1 dag voor het innesteling toen ik naar de wc was gegaan en ik hoeste keihard want ik was verkouden en me keel zat vast.. toen ik klaar was met plassen en ik het ging drogen had ik bloed afgeveegt ik d8 ojee :( ik ben nu ongi geworden maar dat was niet zo ik had er daarna geen last meer van....

was wel voorzichtig geweest verder maar jah je weet niet nooit..

had 1 van jullie dat weleens gehad...?

en ik ben erg afgevallen in een mum van tijd.. vind ik ook vreemd..

ennuh ik weet of ik nu uit gaan van 28 dgn of 33 dgn want ik gebruik nu voor de 2keer clomid..
    confussssssss

iemand .... :oops: :oops: :oops:

:(: :(: :(: :(: :(: :(:

2. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Ik begreep je berichtje eerst niet zo goed, maar denk dat ik het nu door heb: je denkt dus dat je een innestelingsbloeding gehad hebt en je vraagt of er nog dames zijn die dat gehad hebben?

Ik denk dat dat bloedverlies nog verschillende dingen kan betekenen maar het kan ook een innesteling zijn natuurlijk! Daarvoor zul je nog even moeten afwachten.

Wat bedoel je met "voorzichtig geweest"? Hard hoesten kan geen kwaad als je zwanger zou zijn, als je dat bedoelt.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hoe weet je zo zeker dat je al een innesteling hebt gehad?
    het kan ook een vaatje zijn wat geknapt is.
    ik had zelf pas een innestelings bloeding toen ik 6 weken zwanger was.

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Als het een innestelingsbloeding zou zijn dan is dat heel normaal hoor. Niet iedereen heeft dat maar ik heb het ook gehad. Over voorzichtig zijn moet je je niet te druk om maken hoor. Als je hoest is niet zo dat je daardoor gelijk (als je zwanger bent) je kleintje kan kwijtraken. Heel veel succes.

5. Eemsterr

Eemsterr Lid

26 okt 2007
    32
    0
    0
    studente
    Amsterdam
    hmmm...

dat van de innesteling heb ik van het internet bij calculators.... wan je de dagen daat berekenen....

dit klinkt dom.. maar wat bedoel je met vaatje..? :(

nou ik weet ook niet of het een innesteling bloeding was want het was een dag eerder.. en na een hoest dus ik d8 maybe kan ik ongi worden ofzo ik vond het vreemd dat ik bloed had ..

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik denk dat ze bedoelde een bloedvaatje.

Net zoals je wel eens als je je neus snuit een bloedneus krijgt dan kan er ook een bloedvaatje zijn gesprongen...

7. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Inderdaad, je baarmoedermond is gevoelig en het kan wel eens gebeuren dat er een bloedvaatje stuk gaat waardoor je een klein beetje bloedverlies hebt.

Op die calculator kan je ook niet altijd afgaan, ieder lichaam is anders en die calculator geeft alleen maar een gemiddelde. Je zult nog een paar dagen moeten wachten om te kijken of je ongi wordt!

In ieder geval zit een vruchtje goed vast in de baarmoeder en kan het niet zomaar losraken. Zelfs een klap in de buik of een valpartij heeft meestal geen invloed omdat het vruchtje veilig in je baarmoeder zit en bovendien goed beschermd is. Maak je dus maar geen zorgen :)

Succes!

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    je moet niet uit gaan van die calculator.
    ik had een cyclus van 28 dagen mar had bijna nooit me eisprong op dag 14.
    je komt daar pas achter als je gaat tempen of ovu testen gebruikt.
    ik heb getempt om er achter te komen.
    dus laat je niet gek maken door een calculator of banner

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

een innesteling vind ongeveer plaats 5 tot 10 dagen na de eisprong... ga dus idd niet alleen maar van die calculater uit! Veel succes in iedergeval, hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

Deel Deze Pagina