ja heb vanmorgen getest met prdictor test en hij was posi!!! waren twee stipjes zichtbaar!! alleen zal het wel echt zo het is zo raar als je dan posi test ipv negatief!! was de laatste tijd ook moe en heel erg zere tepels en misselijk af en toe dus ik had al een idee!! we zijn heel voorzichtig blij maandag nog maar een test doen voor de zekerheid kuzz anita
MEID GEFELICITEERD een positieve test is ook POSITIEF, dus gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook 2 testen gebruikt heb om het mega zeker te weten!!!
dank je raar he dat je het niet gelooft heb ik nu ook kijk zo af en toe nog op de test en denk; ja er staan toch echt twee stipjes kuzz anita
Gek ja, k heb in totaal 3 testen versleten als ik eerlijk ben. Vorig weekend heb ik een test gedaan, niets te zien en een kwartier later was er een heel duidelijke streeep. Ik geloofde het niet dus ik na twee dagen weer een test gedaan en die gaf ook een positieve streep. Toch twee dagen later weer een test gedaan voor de zekerheid en die was mega duidelijk. Ja, wat kun je twijfelen!!