Had beter in bed kunnen blijven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door tataar, 29 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Hai dames,

Ik moet ff me ei kwijt.
    Ik ben de hele dag al niet te genieten.
    Alles of iedereen die ik zie heb ik geen zin in.
    Momenteel zit ik op me werk lekker alleen gelukkig maar als de telefoon gaat wordt ik al nijdig.
    Of als er mensen binnen komen.
    Ik probeer nartuurlijk zo vriendelijk mogelijk te blijven maar kost soms moeite.
    Nou ben ik ook al de hele dag misselijk en dat komt door vanochtend.
    Toen had ik al gelijk me eten er uitgegooit.
    Heb ook last van me onder buik (hoop goede lasten).

Nou is het ook nog is zo dat ik best stijf sta van de zenuwen voor de echo over twee dagen. Hoop zo dat alles goed. Een half jaar gelden ook een echo gehad maar geen hartje vandaar.

Vandaag is voor mij echt z`n dag dat ik beter in me bed had kunnen blijven liggen.

Gr Tam

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

ja hier ook nog een...
    Zelf chago van het niet slapen de laatste tijd....
    had ik eindelijk twee nachten doorgeslapen, had ik gister weer een rotnacht....

Heb een kleinje van 1,5 rondlopen dat met alles begint te huilen, omdat hij door de warmte oververmoeid is.... pffff

Misselijkheid is hier gelukkig over, maar mijn buikkie ook van streek... (het weer?)

Voor mij mag het wel wat koeler zijn....
    IK WIL SLAPEN, ZONDER NACHTMERRIES EN CONSTANT NAAR HET TOILET MOETEN...!

Zo moest het ook ff kwijt..... dat lucht op...

Succes met de echo over twee dagen!
    ik duim voor je/jullie...! Had hiervoor een mk en was ook zo zenuwachtig.....

Volgende week maandag echo... en heb daar ook een beetje bibbers voor....

xxmona

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    nou dan hangt het in de lucht want ook ik ben niet te genieten vandaag! Niemand kan iets goeds doen en alles valt uit mijn handen..ahhhh! Slecht geslapen ook zoals gewoonlijk maar ben nu wel erg moe, had ook beter in bed kunnen blijven!

@ tataar: Sterkte met je echo en ik hoop voor je dat alles goed is met je kindje!

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Herkenbaar! Ben ook zeer chaggie! Zit idd ook op mn werk, maar er hoeft maar iemand wat aan me te vragen en hij/zij krijgt de volle lading of een hele chaggie blik naar zijn/haar hoofd geslingerd!
    Het liefste lig ik de hele dag op mn bedje SatC dvd's te kijken met de ventilator aan, erg he...

@ ramona, ik heb ook al zulke nachtmerries, echt de meest vreemde mensen en dingen komen er in voor!

Succes met jullie echo's!

5. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Over nachmerries.

Ik heb ze dan gelukkig niet maar droom wel rare dingen.
    bv dat me vriend een kinder kamer heeft gekocht 2de hands en zwaar versleten.
    Dat ik weer bedon met roken en een vriendin ook zwanger was echt rare dingen allemaal

GR tam

PS laat de dag snel voorbij zijn

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

succes meiden, ik heb er ook vaak van deze dagen bijzitten (maar dan alleen op het werk, thuis gaat het weer een stuk beter dan)... en de hitte helpt ook niet mee!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    goh dit wilde ik nu ook :evil: whahaha ik heb dat probleem ook
    ik heb 15 aug me 12de echo ofzo mja dan de 20 weken echo ben dan 21 week en schijt hem nu al

tataar het is heel normaal dat je toch wel wat angstig ben voor de echo
    het is niet niets al mk gehad te hebben kon je daardoor niet eerder heen voor een echo?

8. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Helaas niet want er is bij ons een personeels te kort op de gyn afd.
    Ik had vorige week wel gekunt maar toen kon me vriend niet helaas.
    Nog ff nagel bijten dan maar.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

jammer zeg, ze hadden je toch wel ergens tussen door kunnen laten gaan? Was je nu mss wat minder gespannen geweest....alhoewel het blijft natuurlijk elke keer spannend! Succes donderdag!

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou dan nog ik vind toch echt wel dat als je eerdere Mk heb gehad je toch wel ff eerder mag komen ook al is er personeel tekort vind dat van het ziekenhuis geen excuus.
    nou ik ga hard voor je duimen voor donderdag

11. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Wat het nu natuurlijk wel is als het goed is zie je wel wat.

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Belgiƫ - Antwerpen
    ik herken het ook hoor, en niet nekel vandaag :oops: En dan idd op het werk moet je vriendelijk blijven tegen klanten en daar heb ik eeeecht geen zin in :rolleyes: Heel fijn die hormonen..

Deel Deze Pagina