Had het me nog zo voorgenomen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Om deze keer relax te zijn hahahah maar het lukt niet.:D

Ik heb sinds een paar dagen hoofdpijn....krampen alsof ik ongi moet worden en steekjes in mijn borsten. Moet veel naar de wc...;)

Ik herken dit niet van een eisprong maar kan het wel daarvan zijn? Wie had dit ook?

2. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Nou je let gewoon meer op op wat je lijf doet en wat je voelt als je zwanger wilt worden, dan dat je normaal zou doen.

Ik heb dat zelf ook, maar probeer het altijd te negeren. Je lijf kan je erg voor de gek houden!!!

Ik hoop voor je dat het raak is natuurlijk! :)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

haha ja stom he....ik zou beter moeten weten!
    Maar toch voel ik andere dingen maar dat kan natuurlijk ook gewoon door het stoppen met de pil zijn.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Het lijkt me toch wel erg vroeg als dat van een zwangerschap zou zijn als je ticker klopt. Denk dat het eerder van je eisprong is. Dat betekent overigens niet dat het niet raak kan zijn!

5. ik zit ook in ronde 1 en rond dezelfde periode, en heb dus ook al een paar dagen last van krampen. Hier denk ik wel dat het van mijn ei en/of stoppen met de pil is maar het is ook anders dan ik gewend ben, voel het meestal aan 1 kant heel erg en daarna is het weg. Terwijl het nu dagenlang aanhoudt en het aan beide kanten zit. En die steekjes in borsten hoofdpijn etc herken ik ook behalve het meer plassen. Maar hier dus wel van ei waarschijnlijk. Weet alleen nog niet of ie al geweest is of nog moet komen haha :)

Ik had trouwens hetzelfde voornemen en op sommige dagen lukt het maar meestal ben ik weer net zo ongeduldig als bij de eerste :D

Ik hoop voor je dat het meteen raak mag zijn :)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oh hahaha weet dat het niet van een zwschap kan zijn:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Luca ja ach is ook leuk toch dat gissen whahahaha..
    IK heb ook krampen en steekjes....anderas dan anders...en sinds gister opeens dus wie weet!

Ik was bij beide meiden gelijk zwanger dus het zou zomaar kunnen...maar ook niet en dat weet ik goed hoor hahahha..

Maar ja ik voel wat ik voel!

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahaha herkenbaar, ik zit nu op de wachtbank en denk vanalles te voelen en te zien! Ondertussen was een test afgelopen zaterdag omo-wit.. Te vroeg getest? Of gewoon niet zwanger? Hahahaha.. Het blijven van die dingen!
    Logisch dat je het je hoofd niet uit krijgt, daarom is dit forum zo fijn om lekker te kletsen en te sparren.. Ik wens je veel succes met zwanger worden!

9. Ja aan de ene kant maakt het niet weten het er wel spannender op.. Aan de andere kant wil ik gewoon duidelijkheid :) Heb ovutesten gedaan en had een bijna positieve op dag 11, en sindsdien zijn ze steeds lichter geworden terwijl ik nog steeds die krampen heb, dat is toch gewoon raar :( Heb jij enig idee van wanneer je ei is geweest?

Deel Deze Pagina