in 3e ronde zwanger!!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door jetvg, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

28 okt 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn nod is 9januari, ik had eigelijk verwacht de 11e, maar toen ik mn eisprong had, kwam ik op de 9e.
    gisteravond had ik een ovu testje gadaan met manlief, want zo zeggen ze, als je zwanger bent, geeft een ovu test dat eerder aan als een zwangerschapstest. dus zei mn man gister, doe dan een test! dus wij gaan testen, en er kwam iets een streepje, maar niet dik.. dus ik twijfelde, ik dacht als je niet zwanger bent blijft ie toch blanco? maar er stond een streepje, mn man zei hoop er maar niet teveel op, doe eerst morgen ofzo maar een zw test. nee zei ik morgen niet, zaterdag dan is mn nod, dus dan mocht ik van mezelf testen.

maar nu vanmorgen kon ik t niet meer houden, heb vrij vandaag, had lekker uitgeslapen, moest nodig plassen, ik dacht, weet je wat, ik probeer t gewoon, is ie negatief, ben ik iig ietsies van de spanning af..
    ik leg de test neer na m 5 seconden in mn urine gehouden te hebben,.. komt er al een +je!! ik geloofde mn eigen ogen niet! echt hij werd steeds duidelijker! meiden, ik ben zwanger!!!!!
    ik heb gelijk mn man gebeld, ik vond t helemaal niet leuk dat ie er niet bij was, maar ik verwachte ook gewoon niet dat ie positief zou zijn!! ik moest helemaal huilen van blijdschap! en mn schatje is ook zo blij!!
    maar ik heb wel een paar dagen te vroeg getest, maar met 1tje die 4 dagen van te voren kan, en t is nu 2 dagen.
    er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren, maar ik weet in ieder geval dat ik vruchtbaar ben, en t sperma van mn man is nix mis mee.. jahooeee ik ben zo blij, maar de andere kant durf ik nog niet zo blij te zijn!! t is nog zo vroeg.. maar ik ben wel super blij, ik kan de blijdschap niet tegen houden!! ik kan t wel van de daken schreeuwen!! mn moeder weet dat we t graag willen, ik kon t pas niet voor me houden, nou kijken hoelang ik dit voor me kan houden!! we willen t nog even lekker een geheimpje tussen ons tweetjes houden.. t is zo'n gek idee dat ik een klein mensje bij me draag.. ohh heerlijk!!!
    het kan toch niet dat ik vals heb getest, dat ik op mn nod negatief kan testen omdat t te vroeg was?

2. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    ik zou zeggen: een streepje is een streepje!

probeer anders eens een digitale, ok die zijn duur maar dan weet je het wel ineens - daar komt dan op hoelang je zwanger bent sinds bevruchting enz..

toen was ik pas echt zeker!

groetjes

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Gefeliciteerd!!

Ik hoop dat ik net zoveel geluk ga krijgen :D

4. Alita

Alita Niet meer actief

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:)

6. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

25 nov 2009
    817
    0
    0
    Gefeliciteerd : Als ik jou was zou ik ook nog voor de zekerheid zo een test van Clear blue doen :) Dan weet je het 100% zeker!!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

meis gefeliciteerd en geniet er van...

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Gefeliciteerd! :D

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hey Jet,

Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan! :) En wat voorgaande dames al hebben gezegd, doe nog even een digitale test na je NOD. ;)

Liefs
    Wendy

10. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama