Vraag me af of het aan mij ligt of dat het anderen ook is opgevallen Gister avond en verleden week zondag zijn de pfaffs veel eerder afgelopen Normaal altijd 2 reclames en nu 1, en daarna dus snel afgelopen... Zou het komen door dancing with the stars? Zit je dr lekker in, is het afgelopen jessica
Ik kijk nog naar oude afleveringen van de pfaffs, die door de weeks op de buis zijn. Lindsey is daar nu aan het bevallen. Dus ik kan je geen antwoord geven op je vraag.
Ze hebben de tijden veranderd op zondag. Eerst de Pfaffs en dan dancing with the stars Kwam er bij toeval achter, was een beetje aan het zappen en toen opeens Pfaffs terwijl er dancing with the stars stond vermeld. Erg verwarrend vooral als je programma's volgt
Zondag is lindsey ook bevallen! Dan lopen ze nu gelijk denk ik (rtl4 en rtl7) Weten jullie of rtl7 dan stopt? jessica
tegenwoordig als ik iets op wil nemen dam kijk ik eerst op teletekst waneer het begint. ik word er ook niet goed van hoevaak het anders in de gids staat
Maar ligt het nu echt aan mij, of vind jij ook dat het deze 2 keer eerder afgelopen was? Vind aan dancing wiht the stars niks aan dus dat mag van mij van de buis (gaat er oneerlijk aan toe) Geef mij de pfaffs maar
@ Jessica24: Ja het is eerder afgelopen ik zat al te wachten op de volgende reclame maar nee hoor het was gewoon klaar . Ja Dancing with the stars mag weg geef mij ook de paffs maar! liefs, misspuma
Nou ik dacht al dat ik gek geworden was, eerst was het om 10.00 uur en nu opeens om 9.00 uur, ik moet er wel aan wennen hoor ! Maar ik ben ook een grote Pfaffs verslaafde !
Jammer genoeg is het er vanaf deze week doordeweeks niet meer op (op rtl 7). Nu is Allo Allo er weer op.
De dagelijkse uitzendingen van de Pfaffs zijn afgelopen. Het is nu alleen nog maar op zondag. Bij ons in de gids staat altijd om 22.00 uur, maar het is om 21.00 uur. Dat staat ook op de site van RTL. Ik neem het meestal op en wij hebben zo'n TV-guide op de DVD-recorder. Daar staat meestal de goede tijd wel. Dus ik heb het gelukkig nog niet gemist. Maar de gids moet je eigenlijk niet meer geloven. Daar klopt de laatste tijd echt niets meer van. In de vooruitblik van vorige week zag je ook een fragment, dat Bompa in het ziekenhuis lag. Maar daar was afgelopen zondag niets van te zien.
Dat komt omdat het eerder is afgelopen je zag indd een voorstukje van bompa, maar niet geweest) Erg flauw hoor rtl jessica
Ja ja, jullie begonnen indd veel eerder en wij maar wachten.... we moesten het met de herhalingen doen van seizoen 4.