Ja, hier last van vaak kort plassen, misselijkheid, en iets gevoelige borsten. Heb t plassen en misselijkheid nooooit, dus had wel het idee dat er wat aan de hand was. was.
Ik was enorm emotioneel en een echte vreetzak. Daarnaast enorme buikpijn, maar ik dacht dat ik ongesteld zou worden. Bleek toen 6 weken zwanger.
Nee nul komma nul. Ik heb de hele zwangerschap trouwens geen klachten gehad, heel fijn, maar ik werd er ook wel eens onzeker van.
Ja, maar.... Ik had al wel 'klachten', maar sommige klachten horen ook bij een (aankomende) menstruatie en herken ik dus niet meteen als "hoort bij zwangerschap" (Pas als de menstruatie uitblijft terwijl ik wel de bekende krampjes, buikpijn, pijn in onderrug heb). En een andere klacht die ik heb, is dat ik erg veel boeren ga laten. Maar ik heb een onregelmatige cyclus (nou ja, normaal gesproken dan. Nu heb ik helemaal geen cyclus ) Dus voor mij zijn deze klachten juist de reden om te gaan testen. Maar het zou best kunnen dat ik dan al langer zwanger ben dan vier weken. Dus dat die klachten niet zouden beginnen rond 'nod' maar pas daarna, als ik wel zou weten wanneer nod is.
Ik had al een week voor nod positief getest (had blijkbaar een late eisprong)! Die dagen daarvoor had ik 5 dagen op rij elke dag hoofdpijn.. 7 dpo positief getest. Van 7 dpo tot nod steekjes, ongesteldheidskrampen.
Nee, ik had alleen een beetje gevoelige borsten en hoofdpijn. Maar dat had ik élke maand. Dus ik was ervan overtuigd dat het niet raar zou zijn. De 'echte' kwaaltjes begonnen later. Met 5 weken begonnen mn borsten echt mega pijnlijk te worden en vanaf 6 weken werd ik wat misselijk.
Haha daar ben ik dus ook gigantisch bang voor!! Het overgeven maakt mij zo bang. Ik hoop echt dat het mee gaat vallen!
Ik was helemaal niet met zwanger worden bezig op het moment.Ik dacht dat ik ziek zou worden of zo Ik had; erge lage rugpijn, lichte zeurende hoofdpijn de hele dag door, duizelig met vlagen, menstruatie pijn, Ik dacht dat ik de griep kreeg. Maar op een gegeven moment vond ik het wel erg lang duren voordat ik ongesteld werd, toen ben ik gaan tellen en zat ik 4 dagen na nod Ben toen snel op zondag of zaterdag na de kruidvat gegaan en heb kv2v5 gehaald, bij terugkomst gelijk getest en ja hoor, zwanger!
Maar ik heb gisteren een zwangerschapstest gedaan en ik blijk zwanger te zijn hihi! En ik ben al elf dagen overtijd, vandaag twaalf. Maar ik voelde dus helemaal niets. Ben wel moe, maar dat ben ik zo vaak aangezien ik weinig ijzer in mijn bloed heb. Ik heb al die maanden ervoor zo gehoopt dat ik zwanger werd dat mijn lichaam mij voor de gek hield. Zo niet leuk! Ik keek naar mijn borsten of ze zijn veranderd enzo. En dit keer probeerde ik er niet echt bij stil te staan en ging ik testen om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger ben. Maar blijk het dus wel haha. Ik voel alleen dat ik wat krampjes heb net alsof ik ongesteld ben. Verder nog niets en ik hoop zo dat ik niet misselijk ga worden!
Ja had zelf wel t gevoel dat ik zwanger was maar durfde t niet te hopen aangezien ik net geopereerd was aan een bbz. Maar m'n gevoel had toch gelijk en bleek zwanger!
bij ons was het een verassing, waarschijnlijk door medicatie niet aan gedacht toen. best een beetje dom maar nu dus 6 weken het is meer als welkom we weten het pas 2 dagen en het besef is er nog niet echt maar voordat ik dus ging testen voelde ik me al moe wat ik wel eens vaker heb maar nu na mijn eerst dienst van de dag al en dat is rond 10 uur pijnlijke borsten en had een paar weken terug bruine afscheiding gehad ik begon toch een beetje angstzweet te krijgen dus sochtends vroeg testen ja hoor MEER ALS DUIDELIJK!! een DIKKE VETTE 2 streep!!
Nergens last van,pas met 8-9 weken enorme migraine aanvallen gehad en menstruatiekrampen onderin,bleek groeiende baarmoeder te zijn,dat houd ook steeds aan bij mij tenminste.de migraine trok met 21 weken pas weer weg
Lage rugpijn, pijnlijke/gevoelige borsten, hoofdpijn, last van mn maag en een 'voorgevoel'. Misschien herkende ik het van mn vorige zwangerschap...
Ik voelde een kriebel in mn buik 1 week na mn ei, een paar dagen aan een stuk. Vlaagjes van misselijkheid al mag het geen naam hebben, veel dromen, beetje moe, maar vooral: honger, honger, honger!
Ik was alleen al 2 weken vaak misselijk, en de laatste paar dagen voor de positieve test was dat nog erger geworden. Verder merkte ik wel op dat ik sneller ging huilen (door het lezen van een verhaal?!), en had ik vaker rugpijn. Maar verder had/heb ik nergens last van.
Hier ook! Precies een week voor mijn nod sloeg mijn humeur enorm om, ik was echt een feeks. Op het werk ook mega assertief. Ook had ik erg veel last van lage rugpijn en was ik enorm moe en soms duizelig. Ik was niet echt misselijkheid, maar voelde me ook niet helemaal lekker. Verder heb ik altijd in de week voor mijn nod last van zeer gevoelige borsten, en deze keer juist niet! Al mijn normale klachten, die overgens ook erg op de eerste symptomen lijken, had ik nu niet, juist hele andere. Omdat ik er vrij nuchter in wou blijven durfde ik het niet uit te spreken, maar eigenlijk wist ik wel dat het raak was. Mijn man ook, terwijl hij normaal ook super nuchter is daarin. Hij opperde gelijk dat ik een test moest doen.