Heb gisteren positief getest en was de hele afgelopen week al erg moe, zeurende/stekende pijn in mn buik en kon ook helemaal niet meer tegen bepaalde geurtjes. Nu begint de misselijkheid inmiddels ook te komen.
De afgelopen maanden ben ik iedere maand zwanger geweest, maar dat ging iedere maand 2 dagen na een licht positieve test mis. Bleek achteraf een b12 tekort te zijn. Iedere maand wist ik het een week van te voren al, maar niet altijd dezelfde klachten. Symptomen varieerde van steekjes in de onderbuik / lies, gevoelige tepels, moe, honger, onhandig (dingen laten vallen), maar wat ik sowieso altijd had was insulineresistentie (honger als de maag ram vol zit en extreme dorst). Nu met de b12 injecties (heb inmiddels mn record bereikt, ben nu 5,5 week), voelde ik heel duidelijk de innesteling. 1 week voor nod een paar uur extreme ongesteldheidsgevoel gehad, toen had ik akl meteen het idee dat de innesteling nu wel goed gegaan was, en jawel... Ook had ik deze keer ergere pijn in mn liezen.