Had jij dit ook gedaan? Zo gek ben ik toch niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door mw21, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heel aardig! Ik zou het ook wel gevraagd hebben. Of ik mee was gegaan, weet ik dan weer niet hahaha.

Vroegah, toen ik op de bus stond te wachten, werd ik ook vaak meegenomen naar huis hoor. Maar dat was altijd wel iemand uit het dorp waar ik woonde die ik vaag kende ( of soms gewoon een bekende ). Die reed dan langs de busstop.
    Mijn moeder deed dat ook wel vaak trouwens, als ze een bekende of iemand uit het dorp zag staan. Dan stopte ze even en vroeg ze of ze misschien mee wilde rijden.
    Scheelde geld en tijd voor die mensen :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik ben vroeger ook wel eens bij een groepje jongens in een taxi gestapt hoor.
    Was midden in de nacht, en er had één of andere lamzak mijn fietsbanden lek gestoken.
    Dan had ik 5 km naar huis moeten lopen. Een groepje zag dat ( had ik ook al gezien tijdens het uitgaan ) en die vroegen waar ik heen moest.
    Zij gingen naar een dorpje verderop, en er was nog wel plek in het taxi busje. Gratis en voor niks.
    Nou prima hoor! Heb wel wat geld gegeven, en was heel erg blij dat het zo kon :D
    Taxichauffeur kon ik alleen van gezicht.
    Ach, misschien ben ik naïef of te goed van vertrouwen.

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.507
    113
    Ik zou ook niet bij je instappen.

Heel simpel ik probeer mijn kind te leren dat het niet met vreemden mee moet gaan om vervolgens met mijn kind bij een totaal vreemde in de auto te stappen. hmm dat rijmt niet zo

En haar lachen.

In je schrijven lees ik het vermoeden dat mw waarschijnlijk van een andere nationaliteit zou kunnen zijn. Dan kun je ook aannemen dat ze misschien de nederlandse taal nog niet zo machtig is om netjes te kunnen antwoorden.
    En wat doe je als je het verbaal niet duidelijk kunt maken? Dan maak je gebruik van non-verbale communicatie en probeer je misschien door te glimlachen diegene duidelijk te maken dat je het aanbod wel heel lief vond.

Deel Deze Pagina