Hallo dames, Ik ben benieuwd wie van jullie gewoon menstruatiekrampen had voor de NOD van je zwangerschap. Ik zie hem in het symptomentopic ook vaak voorbij komen. En als ik kijk naar mijn berichten in 2008, toen ik zwanger was van mijn zoontje, bleek ik dit ook te hebben. Ik ben dus benieuwd hoe vaak dit voorkomt. (zo praat ik mezelf ook een beetje hoop in voor deze ronde ).
Ja bij alledrie de zwangerschappen, maar ik moet zeggen dat ik dat ook vaak had als ik gewoon ongesteld werd.
Hihi dat bedoel ik inderdaad. Dus menstruatiekrampen hoeven niet persé een menstruatie te zijn? En waren de krampen dan ook hetzelfde?
Een dag ervoor, maar geen zere benen. Dat heb ik wel als mijn menstruatie begint. Nu heb ik er vooral 's avonds last van. Maar ben nog maar net zwanger 4.5 wk.
Ja, die had ik. Normaal heb ik dat nooit voordat ik ongesteld moet worden.. Voor mij echt een duidelijk symptoom!
Ja en nu nog steeds af en toe krampen. Ik had ook bruinverlies en roze afscheiding een paar dagen voor nod.
Ik heb de hele week die ik anders menstruatie had geweest een heel sterk menstruatiegevoel gehad... Heb de hele week heen en weer gerend naar de wc om te kijken omdat ik continue t gevoel had dat t begonnen was! (alleen maar witte afscheiding...sorry voor details)
Ik had ze ook twee dagen lang, zo'n 3-4 dagen voor NOD (maar was niet helemaal regelmatig dus weet het niet precies). Daarna werd het anders, meer zeurende pijn bij de lies die uitstraalde naar bovenbeen. Succes, ik hoop dat het raak is!
ja ik had bij de eerste hele erge menstruatiekrampen. Dacht ook steeds ongesteld te zijn geworden maar ik was dus zwanger