Geen last van gehad.. Manlief des te meer... Nu wil ik wel graag dat het erg opgeruimd is maar verder... mwoah
Ik kreeg wel een beetje nesteldrang... toen mijn vliezen waren gebroken! Ik heb de badkamer nog gedaan en de caviakooi schoongemaakt. Stond ook in de planning voor die dag, maar ik had zo het vermoeden dat ik die dag geen tijd ervoor meer zou hebben . Begin van de avond was Eva er, heb ik lekker in een schone douche kunnen douchen en hoefde mijn vriend de dag erna niet de caviakooi te doen .
Ik had trouwens tijdens de zwangerschap wel een beetje nesteldrang, maar dat is niet helemaal eerlijk, we waren namelijk ons hele huis aan het verbouwen. Dus het moest ook wel echt af, niet omdat ik zwanger was (wel omdat er een kindje in het huis kwam wonen).
ik krijg soms ineens een bui! dan wordt ik gek van mezelf en ga ik als een schoonmaaktornado door mijn huis en vind ik alles vies wat niet vies is maar de laatste paar dagen slaap ik alleen maar een heleboel!
hier ook hoor elke dag wil ik dat alles schoon is. dus smorgens doe ik boven overal doekje langs stofzuigen kasten controleren of alles netjes is heb ook allemaal nieuwe handoekken,theedoeken,keukendoeken de voorraadkasten zijn helemaal aangevuld. wc papier voor een heel weeshuis smiddags doe ik alles beneden stofzuigen dweilen enz en savonds na t eten moet de hele keuken weer blinken wand stel je voor dat ik snachts weg moet. tussendoor rust en lees ik ook nog wel een uurtje hoor!
Voor en na de bavalling geen last van gehad, heb een man thuis die dat doet ik vind het vreselijk. wel moest de kinderkamer naar mijn zin zijn, dus beetje schuiven hier en een beetje daar haha, dus misschien toch een héél klein beetje plaatselijk dan haha
Ik zou willen dat ik er last van had dan was het heel wat opgeruimder en netter geweest..haha. Nee, echt totaal geen last van gehad de gehele zwangerschap, zelfs niet op 't einde.
soms heb ik wel es van die dagen , wordt ik gek van me zelf soms.. dan moet en zal alles nog een keer schoon moeten .. heb in tussen al de muren geverfd in de slaapkamer, kwam sochtends de slaapkamer binnen en dacht gatver die kleur ! ben ook gelijk aan de slag gegaan..vreselijk! alle kamers in ons huis is nu eindelijk gedaan nu alleen een kwestie van bij houden.. maar de drang wordt nu wel steeds minder.. heb nu meer de drang met het nadenken over de bevalling en wat er daarna me allemaal te wachten staat... dames , succes allemaal !
hoi meiden, ik heb ook weinig last gehad van nesteldrang, wel heb ik de dag voor de bevalling het hele huis schoongemaakt, terwijl ik toen niet wist dat de kleine meid zich de volgende ochtend zou melden
Ik had de dag voor de bevalling heel erge nesteldrang. Ik was op maandag 27 aug uitgerekend en zaterdags de 25ste hadden we nog de verjaardag van mijn ex gevierd hij had namelijk de 24 verjaardag Nou die zaterdag zodra ook maar iemand naar huis ging begon ik meteen alles op te ruimen zijn bordje kopje zelfs de stoel waar diegene op gezeten had hahaha mijn moeder meende nog van dat zal niet lang meer duren. nouja zondags om 16.16 uur is me zoontje ook inderdaad geboren
Ik vond zelf dat ik geen last van nesteldrang had.... 's Ochtends (in het weekend) om zeven uur de wekker gezet. Ramen gelapt, vloer gedweild. Daarna gaan douchen en meteen de cabine gesopt. Mijn man wakker gemaakt, de oprit opgeruimd (en dat was een zooi), heel veel grote zwarte spinnen, zware stenen etc. Naar de vuilstort voor al het grofvuil en daar sta je dan met je dikke buik vuil weg te gooien, ik werd wel een beetje vreemd bekeken. Weer thuis de vlonders in de tuin in de olie gezet op handen en knieen(terras van 7 * 4,5) en toen om 16.45 besloten dat we nog nieuwe tuinstoelkussens nodig hadden, 16.50 in de winkel, 16.55 buiten met vier nieuwe kussens . 's Avonds nog wat gerommeld en een naamslinger in elkaar gezet, daarna naar bed en ik weet nog dat we in bed lagen en tegen elkaar zeiden dat we maar is lekker moesten gaan slapen. Een half uur later begonnen de weeen, meteen heftig en het zou nog 14 uur duren. Pfoe, wat was is moe...maar last van nesteldrang, nee hoor, ik niet
Ik heb het nu al geloof ik, ik maak nog niet echt meer schoon dan normaal, maar als ik met verlof ben ga ik helemaal los denk ik Ik vind alles nu veel viezer dan dat het is, tenminste, vriendinnen zeggen dat ik me aanstel als ik zit te klagen dat het vies is in mn huis..
Ik wil altijd alles wel schoon hebben natuurlijk, maar tijdens de zwangerschap echt niet meer. Succes met de laatste loodjes.
Ik heb geloof ik een bijzondere vorm van nesteldrang. Ik zie namelijk van alles wat er kan en moet gebeuren, maar kan mezelf er niet toe zetten om ook inderdaad wat te gaan doen... Moet wel eerlijk zeggen dat t ook allemaal niet zo snel meer gaat als ik wil. Gister bijna een uur bezig geweest met het schoonmaken van drie keukenlades Misschien komt het als ik mijn eerste doel heb bereikt; er moet nog één luxaflex komen in de babykamer en gordijnen.. Dan heb ik vast tijd genoeg om te gaan schrobben.
nee totaal geen last van gehad... kon beter zeggen dat me moeder en me zus dit hadden voor mij.. die hebben drie dagen voor mijn bevallings datum hele huis schoon gemaakt voor stel dat.... ik was vooral op de camping te vinden lekker zwemmen en rusten.. heerlijk
Ik had prachtige ideeën, maar helaas was ik te lui om ze uit te voeren. In mijn hoofd moest het perfect in orde zijn maar ik had er niet zoveel zin in eigenlijk om het daadwerkelijk te doen.
Ja, een paar dagen voor de bevalling moest en zou ik de hoezen van de banken nog wassen , heb ze op zaterdag allemaal gewassen en zondag stond ik ze allemaal te strijken, onze dochter is op maandag geboren hahaha