Had jij vroeger een penvriend(in)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 7 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnidee

Linnidee Fanatiek lid

15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Jaaa, ik ook! Malou of Milou, ook van ponykamp :roflmao:. Jaren nog contact mee gehouden maar toch verwaterd helaas.

2. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.884
    6.414
    113
    Ja, met twee zusjes (eentje was een jaar ouder fan ik, de ander was een jaar jonger dan ik) die ik op vakantie in Frankrijk had ontmoet. Heel lang geschreven en toen werd het steeds iets minder. Ongeveer geschreven vanaf groep 5 tot groep 8 in mijn herinnering. Gek genoeg weet ik hun achternaam ook totaal niet meer (dat schreef ik ook nooit op de enveloppe), zou graag eens google’en :D Wel grappig; ik heb nu twee beste vriendinnen, dat zijn ook zussen en die heten precies hetzelfde :D Ze zijn het niet overigens ;)

3. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Jaaa ik had er heel veel! Was echt mijn hobby! Een aantal heb ik nog steeds contact mee via Facebook. Was zo leuk altijd, als je dan weer post kreeg! Heerlijk!

4. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Wij hadden ook twee zusjes als penvriendin. Op de camping in Frankrijk leren kennen en ook jaren brieven heen en weer geschreven. Volgens mij waren ze even oud als mij en mijn zusje. Ik vond het geweldig als ik voor mijn verjaardag weer van dat mooie briefpapier kreeg. Schreven elkaar denk ik zo 1x in de maand. Hun woonden toen in Rotterdam, wij Zuid Limburg (weet hun naam ook nog maar zal dat niet plaatsen ivm privacy).

5. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Wat grappig, ik ben ook eens op een PTT post kamp geweest. Naar st hilaire de riez in Frankrijk. Superleuk was dat. Wel afspraken gemaakt om elkaar te schrijven, maar niet lang vol gehouden.

Indiana vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina