Mijn zoontje had ook heel veel zwart haar bij de geboorte. Inmiddels is hij alles kwijt en groeit er donkerblond haar terug.
Hier een klein beetje haar, donkerblond, bij de geboorte. Daarna een hele tijd zo goed als kaal geweest, dun laagje blonde haartjes. En nu begint het eindelijk een beetje te groeien!
Mijn zoon had geen haar (begint nu een beetje te komen inm.) maar mijn Buurmeisje die 2 weken jonger is dan mijn zoon had een enorme bos zwart haar (nu blond geworden) en de zoon van een vriendin van mij was ook een kleine elvis bij de geboorte een giga bos zwart haar (wat nu ook blond is geworden inm.)
En dit is nu (9 maanden) De zwarte haartjes begonnen al vrij snel uit te vallen, dus heb ik toen hij ongeveer 3 maanden was zijn haar geknipt en in de maand daarna nog 2 keer met de tondeuse gedaan en nu heeft hij een volle bos rossig haar
Mijn mannetje had wat dun vlashaar, heel licht blond. Nu nog steeds erg weinig, en wat er zit is super blond.
Nou onze dochter had ook een bos met haar (en nog steeds geen haartje uitgevallen). We noemen haar kuifje!
Yep, hier ook een flinke bos bij de geboorte, het is (gelukkig) niet uitgevallen, maar alleen gegroeit en meer geworden... Dit is meteen na de geboorte, nu is het blond
Mijn bijde kinderen zijn geboren met een kop met haar. En zwart. Om precies te zijn en dat blijft ook zo. En me moeder vertelde me dat ik ook met haar geboren ben en ben een kindje dat geboren is met 34 wekenzw. Zwart wat daarna blond werd. Mijn kinderen zullen zwart haar houden inverband vaders kleur dat is bruin,bruinen ogen en zwart haar.
Jeetje, het lijkt net alsof mijn dochter een uitzondering is. Als ik heel wat kindjes zie in mijn omgeving hebben die allemaal haar bij de geboorte. Mijn dochter had weinig tot geen haar. Ze is nu 1 jaar en jah, ze heeft iets dat je haar kan noemen maar voor de rest is het niet zoveel. Staartjes maken en naar de kapper gaan zal ik zeker niet moeten doen voordat ze 2 is. Mijn vriend was doodsbang dat onze dochter teveel haar zou hebben, hij vindt het namelijk niet mooi. Tijdens de bevalling vroeg hij aan de gyn of ze al kon zien of de baby veel haar had hih. Na de bevalling kreeg ik van veel familie en vrienden de reactie, oef ze heeft niet veel haar, dat wou haar papa toch niet!
Bekijk bijlage 87373 Mijn zoontje was op deze foto 4 dagen oud.. en was in het ziekenhuis zo warm dat we gewoon met zn haar konden spelen.. Nu heeft mijn zoontje nog steeds een mooi koppie met haar..
Ja een hele bos! Al toen ik begon met persen zei de verloskundige, ha ik zie al een pluk haar! (toen duurde het nog wel een uur voor ze er was hoor, helaas, maar goed) En ze is het gelukkig nog steeds niet kwijt! Vind het zo ontzettend schattig, al die haartjes! Hier is ze een uurtje oud:
Quinten had bij de zijn geboorte een kop vol met gitzwart steil haar, wel handig om die bult van de vacuumpomp te verbergen. Het is nooit uitgevallen en later werden het pijpenkrullen. Xavi heeft iets minder haar, donkerblond maar ook met krul erin. Het zijn beide halfbloedjes vandaar de krullen. Ik hoop dat Xavi ook van die mooie krullen krijgt. Heerlijk.
Hier een bos zwart haar met krullen en nu lang blond met slag...heb het nog nooit geknipt...hoop dat de volgende weer een bos haar heeft. (vorige keer zagen ze het al op de pretecho..)