Opeens begon hij krulletjes te krijgen, en toen kreeg hij een einstein kapsel (hij was op deze foto 4,5 maand oud)
Ja Milan had ook best veel haar! Het is nu alleen lichter geworden van kleur. Ikzelf ad pikzwart en mega lang haar bij de geboorte (net als kindje v Kim)
Hier ook wel wat haar bij de geboorte...... even een foto zoeken, ze heeft bijna overal een mutsje op!! Hier was ze twee weekjes oud
hier ook 2 kids met veel donkere haartjes bij de geboorte. m'n dochter is met ouder worden wel een stuk lichter geworden. Is nu donkerblond. bij m'n zoontje is het nog afwachten, al vind ik z'n haartje al een stuk lichter dan bij de geboorte
Ja, hier ook best wat haar. Hier is mijn zoontje 1 dag oud. Bekijk bijlage 87551 @Eva1983, wat een bijzonder kapsel! , idd net einstein. Geweldig!
En dit is mijn dochter met coupe stopcontact, ze is hier ongeveer 3 maanden. Er is behoorlijk wat uitgevallen nadien. de kleur is hetzelfde gebleven. Bekijk bijlage 87553
Hai! Ons meisje had een mooi pruikje, donker haar. Nu heeft ze het nog wel donker, alleen ietsjes lichter. Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik het niet zo mooi als baby's heel veel haar hebben, dan lijken ze zo oud
@ Mamamuts: dat bijzondere kapsel kwam omdat er aan de bovenkant van de lange haren krulletjes kwamen, maar de onderkant blven piekjes en dus stond zijn haar alle kanten op.... Ik vond het toen heel erg schattig, maar als ik het nu terug zie...
ons manneke had ook zwart haar en zelf een echt matje!! moesten veel mensen om lachen. Rond de 4 maanden viel het inderdaad ook uit, nu is hij 10 maanden en heeft een flinke bos met blonde krullen!!
Mooie baby's allemaal! Hou wel van punkbaby's. Mijn jongens hadden ook alle 2 haar. De oudste was een soort lapjeskat, blond rossig en donker haar had hij, dat veranderde naar lichtblond. De jongste is vanaf het begin rossig en wordt steeds roder. Zelfs z'n wimpers en wenkbrouwen wordt rood.
Quinten had ook een dikke bos haar bij zn geboorte, en echt heel blond Nu nog steeds. Z'n wimpers en wenkbrauwen zijn ook nog steeds blond..
L. had wel wat haar bij de geboorte maar kon je slecht zien Hij is rossig van kleur haha.. Hij heeft nu wel langere haartjes, maar nog steeds moet je goed kijken wil je het zien aan de zijkanten haha.. bovenop heeft hij inmiddels een rode gloed als er licht op komt
Onze dochter is geboren met een flinke bos, bijna zwart haar! (blonde mama en rossige papa....) maar het wordt steeds lichter en het groeit zelfs Bekijk bijlage 87821