Had jullie baby haar bij de geboorte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rammel, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier foto's van Eva en Lisa vlak na de geboorte en met 4 maanden. Allebei flink wat haar dus en het is niet uitgevallen.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

@ Snoopy: Lisa heeft al net zulke leuke haartjes als Eva, mooi hoor!

Hier had Milan best wel wat haar met z'n geboorte, donkerbruin. Maar na een maand of 2 is alles uitgevallen en pas na z'n eerste verjaardag begon 't weer een beetje te groeien. Nu issie bijna 2 en heeft 'ie wel weer een redelijk bos, het is nu blond.

3. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
  4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier bijna niks

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    hahaa neej Liam had geen haar toen hij geboren werd.. na een jaar hoefde hij pas naar de kapper omdat het boven op lang was en achter kort.. nu groeit het eindelijk gelijk ;)

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    had jou zoontje ook een matje in zijn nek ;) haha?
    daar verliest hij geen haar, word alleen maar langer haha
    mijn zoontje heeft trouwens wel hele lange wimpers :D

7. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Wat een mooie koppies allemaal zeg!! :D
    Joënna had bij de geboorte Stijl, pikzwart haar. Toen ze acht maanden was kreeg ze ineens binnen een week krullen :p. nu heeft ze een bruin afrotje :p.

8. babysaluki

babysaluki Niet meer actief

Dit is ze nu met de krulletjes.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Volgens mij had je deze foto ook al ergens anders geplaats en volgens mij had ik er ook al op gereageerd maar ik doe het nog een keer:

Wat een prachtig kindje zeg!!! Weliswaar geen haar maar ik vind het een super mooie foto en wat een prachtige ogen!!!

Verder wil ik even melden dat dit echt weer een leuk topic is! Ben benieuwd hoe onze meid eruit gaat komen. Vriend had bij de geboorte al een aardige bos blond krullen en mijn blonde pijpekrullen kwamen wat later! Zou het wel helemaal geweldig vinden zo'n bos haar! We zullen zien!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Babysaluki: wat een prachtig mooi meisje met die donkere krullen en blauw ogen!

11. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    zo zag mijn zwartje eruit..

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    en nu zo.. lichter en met krullen

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hier was Lenthe een paar dagen oud

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    't is dat ik geen foto's kan uploaden. anders had ik jullie een poepie laten ruiken hahahahahahahaha. alebei de dames hier zijn met een bos geboren echt superveel en dik haar vooral de jongste.

15. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja en niet zon beetje ook, een enorme bos, zwart haar. Niks van uitgevallen en nu is ze anderhalf en heeft ze nog steeds een dikke bos, wel wat lichter geworden.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Mijn dochtertje had een beetje haar, mijn zoontje een stuk meer. Tijdens de pretecho zei ze dat de baby veel haar had, eerlijk gezegd schrok ik een beetje, want in tegenstelling tot de meeste mensen, vind ik veel haar juist niet leuk staan :) bij baby's. Zo'n kaal koppie vind ik gewoon wat baby-achteriger. Nou ja, het meeste haar viel een paar weken naar de geboorte behoorlijk uit, met een maand of 6 begon het weer goed te groeien.
    De kleur is trouwens niet veel veranderd, het was licht bij de geboorte en het is ietsje lichter geworden.

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Layla had vooral bovenop een lange lok.
    Zij had hele lange donkere haren met haar geboorte, nu zijn ze blond en krullend :D

Dani had net een ouwelullenkapsel. Wel haar, niet veel.. Maar bovenop helemaal niks whaha
    Nu heeft hij overal heeeel licht blond haar, maar niet te lang.. Kan er net een kleine hanenkam van maken

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dit is vrijwel direct na de geboorte, niet echt heel veel haar dus ;)

19. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    hij had al haar idd, wat pluizig oranje!!!

20. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    Bekijk bijlage 88127

hier mijn ventje toen hij twee weekjes oud was ( ongveer) met haartjes is nooit uitgevallen hij moest zelfs naar de kapper toen hij 5 maand was:)

Deel Deze Pagina