Hier foto's van Eva en Lisa vlak na de geboorte en met 4 maanden. Allebei flink wat haar dus en het is niet uitgevallen.
@ Snoopy: Lisa heeft al net zulke leuke haartjes als Eva, mooi hoor! Hier had Milan best wel wat haar met z'n geboorte, donkerbruin. Maar na een maand of 2 is alles uitgevallen en pas na z'n eerste verjaardag begon 't weer een beetje te groeien. Nu issie bijna 2 en heeft 'ie wel weer een redelijk bos, het is nu blond.
computer crashde, dus kon foto van nu niet plaatsen. Bij deze.... De haarbos nu kan er staartjes in maken, maar vind haar er nog te jong voor! Bekijk bijlage 87884 Bekijk bijlage 87885
hahaa neej Liam had geen haar toen hij geboren werd.. na een jaar hoefde hij pas naar de kapper omdat het boven op lang was en achter kort.. nu groeit het eindelijk gelijk
had jou zoontje ook een matje in zijn nek haha? daar verliest hij geen haar, word alleen maar langer haha mijn zoontje heeft trouwens wel hele lange wimpers
Wat een mooie koppies allemaal zeg!! Joënna had bij de geboorte Stijl, pikzwart haar. Toen ze acht maanden was kreeg ze ineens binnen een week krullen . nu heeft ze een bruin afrotje .
Volgens mij had je deze foto ook al ergens anders geplaats en volgens mij had ik er ook al op gereageerd maar ik doe het nog een keer: Wat een prachtig kindje zeg!!! Weliswaar geen haar maar ik vind het een super mooie foto en wat een prachtige ogen!!! Verder wil ik even melden dat dit echt weer een leuk topic is! Ben benieuwd hoe onze meid eruit gaat komen. Vriend had bij de geboorte al een aardige bos blond krullen en mijn blonde pijpekrullen kwamen wat later! Zou het wel helemaal geweldig vinden zo'n bos haar! We zullen zien!
't is dat ik geen foto's kan uploaden. anders had ik jullie een poepie laten ruiken hahahahahahahaha. alebei de dames hier zijn met een bos geboren echt superveel en dik haar vooral de jongste.
Ja en niet zon beetje ook, een enorme bos, zwart haar. Niks van uitgevallen en nu is ze anderhalf en heeft ze nog steeds een dikke bos, wel wat lichter geworden.
Mijn dochtertje had een beetje haar, mijn zoontje een stuk meer. Tijdens de pretecho zei ze dat de baby veel haar had, eerlijk gezegd schrok ik een beetje, want in tegenstelling tot de meeste mensen, vind ik veel haar juist niet leuk staan bij baby's. Zo'n kaal koppie vind ik gewoon wat baby-achteriger. Nou ja, het meeste haar viel een paar weken naar de geboorte behoorlijk uit, met een maand of 6 begon het weer goed te groeien. De kleur is trouwens niet veel veranderd, het was licht bij de geboorte en het is ietsje lichter geworden.
Layla had vooral bovenop een lange lok. Zij had hele lange donkere haren met haar geboorte, nu zijn ze blond en krullend Dani had net een ouwelullenkapsel. Wel haar, niet veel.. Maar bovenop helemaal niks whaha Nu heeft hij overal heeeel licht blond haar, maar niet te lang.. Kan er net een kleine hanenkam van maken
Bekijk bijlage 88127 hier mijn ventje toen hij twee weekjes oud was ( ongveer) met haartjes is nooit uitgevallen hij moest zelfs naar de kapper toen hij 5 maand was