nu al zere borsten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 9 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi hoi,

    ik zit op 8dpo en mijn borsten zijn zo gespannen en de zijkanten doen zo zeer, dit ken ik niet zo ver voor mijn nod. ik heb het al sinds zaterdag, en wordt met de dag erger. Normaal gesproken heb ik het 3 dagen voor mijn nod pas, en minder erg dan nu. :( Zijn er meiden bij die elke cyclus last hebben van zere/gevoelige borsten, en elke keer vanaf een andere dag dpo? (wat een onduidelijke vraag, maar ja, ik hoop dat jullie hem snappen ;) ) Of zwangeren meiden die dit herkennen?
    Ik moet nog bijna een hele week, ben bang dat ze tegen die tijd uit elkaar knappen! :)

    liefs wies
     
  2. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Sorry ik heb juist helemaal geen last van mijn (*)(*) ;)
     
  3. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zijn er meer ervaren meiden of meiden die het herkennen. Het is nog steeds zo, en had vandaag ook rugpijn, ter hoogte van mijn stuitje, alsof ik erop gevallen ben. Ik hoop dat er meer zijn!

    liefs wies
     
  4. Ylana

    Ylana Actief lid

    6 jun 2007
    174
    0
    0
    Huisvrouw
    Noord-Brabant
    Ik had ook ruim een week (volgens mij zelfs 1,5 week) voor mijn NOD(?) flinke pijnlijke, gespannen borsten.
    Het werd eigenlijk alleen maar erger.
    Momenteel ben ik 9 weken zwanger 8)
     
  5. geraldine1986

    geraldine1986 Actief lid

    16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    ja ik wel ik had het ook voor mn nod! het gevoel alsof ze in brand stonden en aan de zijkanten als of het uit elkaar knapte iets minder erg maar wel zón opgeblaze gevoel..
    wat ik deed is onder de douche en dan varieren met warm en koud water.. helpt goed ik ging soms 3x per dag douchen :oops:
    Liefs, Geraldine
     
  6. Niet meer actief

    Ik heb het nu ook al iets meer dan een week, maar misschien heeft dat een andere reden (Pregnyl bijwerkingen).
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik had het 1 dag na ei en 2 weken later een positieve test dus wie weet.
    Ik had daar verder nooit last van.
    Als je net met de pil gestopt bent kan het daar ook van komen.
     
  8. Clau24

    Clau24 Niet meer actief

    Toen ik zwanger was had ik dat ook, kon zelfs het water van de douche er niet op verdragen, dacht echt dat ze konden exploderen!
    In de 4 maanden dat ik zwanger was zijn ze ook 2 cup maten gegroeid! Pfff, pijnlijk was het!
     
  9. wies31

    wies31 Fanatiek lid

    16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    bedankt voor jullie reactie meiden. Vandaag heb ik het nog steeds, maar het is niet erger geworden. Heb wel nog rugpijn ter hoogte van mijn stuitje, herkent iemand dit ook? Erg hè, al die vragen.
     

Deel Deze Pagina