Hoe lang was jij ongesteld na de bevalling? Hier duurt t nu al 5 weken en de laatste week wat vocht/prut. Pffff.... ik ben t nu wel zat
De 1e keer heeft hier ruim 7 weken geduurd.. Was ook pas 8 maanden na de bevalling.. De 2e keer was "normaal" qua lengte, alleen wat meer bloedverlies.. De 3e keer afwachten
Ik ben nu al bijna 2weken ongesteld, en flink ook! Krijg heel snel bloedarmoede dus ben hier niet heel blij mee.. Afwachten maar hoelang het nog duurt!
Ik heb bijna 9 weken gevloeid na de bevalling (baalde wel dat ik dus nog niet mocht zwemmen, want dat leek me juist zo fijn) En werd pas na 7 maanden weer voor het eerst ongesteld (toen ik de bv afbouwde) dat was een ongesteldheid van iets van 10 dagen. Beetje aan de lange kant, normaal is het bij mij een week. Inmiddels is het weer helemaal normaal.
Ben nu 3 weken verder en ik verlies nog wel wat maar hevig is het niet meer. Nu wachten op de 1e menstruatie, ben al die verbanden meer dat zat
6 weken na de bevalling werd ik weer ongesteld. Duurde iets van 2 weken. Helemaal niet veel, gewoon normaal
Ik heb tot een week of 4, 5, bloedverlies gehad, en nu net ongesteld geworden, dus pas 3 maanden na de bevalling Wel lekker!