duizelig van menstruatie?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door fempje, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hallo

ik heb 7 sept mijn laatste pil gehad en toen ben ik op 12 sept ongi geworden.dus 7 sept gestopt met de pil.ik ben gister ongi geworden mijn eerste normale ongi sind 6 jaar.alleen ik ben er zo moe van en heel erg misselijk en ontzetent duizelig.heeft iemand dit ook gehad die voor het eerst ongi was na een lange pil gebruik.maar ik ben wel blij dat ik een normale cyclus heb van een netjes 28 dagen.

groetjes fempje

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey fempje... als je veel bloed verliest kun je daar inderdaad duizelig/misselijk van worden. Misschien kun je wat ijzer tabletjes extra nemen zodat dat op peil gehouden wordt. Als het te erg wordt natuurlijk even contact opnemen met je ha. Maar door het stoppen met de pil gebeurd er zoveel in je lijf dat het ook de tijd moet krijgen eraan te wennen.

Liefs
    Manuela

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    hey manuela

bedankt voor de tip.ik was eff vergeten dat ik door het bloedverlies duizelig kon worden hihihi.maar als het tegek word toch van de week eff maar naar de ha gaan.maar meid jij kunt morgen gaan testen spannend ik hoop het voor je.laat het eff weten als het zo ver is ;)

roetjes fempje :D

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Graag gedaan fempje, en dankjewel!

Ik ga morgenochtend testen, en dan laat ik het zo snel mogelijk weten.

Enne, ijzer zit ook veel in biefstuk en spinazie, eet smakelijk dus ;)

Deel Deze Pagina