tips gevraagd Ontzettend last van de warmte

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kyrah12, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er tips?? zit al in de shaduw... doe rustig aan.. voor zover dat kan met een baby van 10 maand en een peuter die hier rond rent...

Ik kan helemaal niet tegen de warmte als ik zwanger ben... Ben zooo moe en niet vooruit te branden..
    Ik heb een lage bloeddruk en moest wat zoute drop gaan eten.. omdat ik veel duizelig ben... Voel me gewoon ontzettend beroerd met die warmte...

Tips?? de gouden tip??

2. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.506
    14.006
    113
    Vrouw
    Ga in een koud zwembadje zitten of als dat niet gaat neem dan een voetenbadje. Je kinderen zullen het ook leuk vinden om lekker met water te rommelen. Lekker ijsjes eten en trek een zak chips open ivm je bloeddruk.

3. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Lekker koud voetbadje, ventilator met een fles bevroren water erachter heerlijk koude lucht.... verder niet teveel denken oohh wat heb ik het warm oh wat is het warm ohhh echt veeeltste warm :)

4. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

5 nov 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook last van! 36 weken zwanger en dit weer is geen pretje...maar doe rustig aan...veel drinken...koude douche! Meer kun je niet doen...

Sterkte!

Xx

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    stilzitten op een koel plekje met de voetjes omhoog. je kunt beter ook niet teveel van warm naar koud wandelen, bij mij wordt het daar slechter van. ik voel me net een slak nu

6. kyrah12

kyrah12 Actief lid

2 mei 2012
    339
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel dames... ik voel me idd ook een slak jah er zit bijna geen beweging in!! Met mijn voeten zit ik al een halve dag in het water van de kids die vinden het zwembadje helemaal geweldig!!! ben gewoon zoooooooo moe geen energie.....

7. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    De zon uit je huis houden d.m.v. gordijnen, luxaflex of wat dan ook en binnen blijven. Alleen naar buiten gaan vroeg in de ochtend en in de avond. Veel drinken en veel waterijsjes eten :) En inderdaad een zak chips of zo voor je bloeddruk. 's Avonds als de lucht koeler is lekker alles openzetten en je huis af laten koelen. Ik zit overdag ook lekker binnen, zelfs de schaduw is nu te heet. En inderdaad niet naar een plaats met airco of zo gaan, want als je dan terug in de hitte komt wordt je nog zieker van de hitte. Gewoon zo min mogelijk doen en als je wat doet dan op je dooie gemakje ;)

8. FastMotion

5 nov 2011
    59
    0
    0
    Oooh, bah! Heb ook erg veel last gehad van de warmte in mijn laatste paar weken. Gelukkig koelde het toen 's nachts af.
    Ik zat met mijn voeten in een koud voetenbadje. En inderdaad, ventilator met bak koud water erachter helpt ook. Veeeeel ijsjes en water met een beetje limoen en suiker. En voor je bloeddruk zou ik kiezen voor ships :p

9. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook erg veel last van...zit wel buiten omdat de kids van mij in het zwembadje zitten,maar zit toch liever binnen.
    Vooral snachts weet ik me geen raad.zooooo warm,en ik slaap ook nog eens op zolder!! dus extra warm.

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oh man, ik ben normaal niet van klagen maar ik heb er echt last van!
    Ik heb net mijn maaginhoud in de wc gegooid, is dat normaal dat je misselijk word van de warmte?

Heb net een zwembadje gekocht, moet alleen even wachten tot mijn man thuis komt want we hebben geen pomp en het is best een groot zwembad. Hij kan dat nu beter doen dan ik. Volgens mij ligt er ook nog ergens een pomp, maar dat weet hij beter dan ik.
    Dus hoop dat we morgen kunnen poedelen, want pff ik vind dit echt te warm :(

Ik slaap sowieso slechter sinds een paar weken maar met die hitte (is 35 graden op slaapkamer) is het helemaal een drama. Ik loop de hele dag met ice packs in het rond om een beetje verkoeling te krijgen.

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik zit voor een grote ventilator, heerlijk!

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Natte koude handdoek in je nek?

En als het financieel af kan: Scheer en Foppen heeft momenteel een airco in de aanbieding voor 225 euro.

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hier ook ontzettend last van de warmte, maar ook omdat mijn bloeddruk heel laag is. Vaak gevoel van flauwvallen! Ben om 15.00 gewoon naar huis gegaan van mijn werk!!! Nu lekker binnen met de beentjes omhoog en een zakje chips!

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Oeh lastig, een peutertje kan zichzelf nog wel in een badje vermaken, maar een kindje van 10 maanden moet je toch echt wel bezig houden en extra goed opletten...bewerkelijker dan een peuter.

Heb je niet een buitenbox oid? Of kunnen ze niet een middagje ergens gaan spelen zodat jij effe plat kunt in een koel plekje in huis of in de schaduw.

Smorgens vroeg naar buiten, rond 12uur in huis, en pas na 1800 weer buiten komen..

Maar t grote punt is denk ik je kids..anders had t je wel gelukt..

15. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kids zijn bijna 4 en bijna 2,en het is ook zeker opletten hier. het is een klein zwembadje waar weinig in kan maar zeker niet minder gevaarlijk,.
    Ze hebben ook heel de dag mijn aandacht nodig en ik kan niet binnen zitten want hun willen graag buiten zijn.
    Voor hun is prachtig water zon en heerlijk genieten.Maar voor mama niet:)

16. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij zijn tussen 12 en 15.00 binnen
    ook twee kinderen 4 en 2 hun zwemmen lekker en hebben een speciale bak met water en zand en ik Zit ion de schaduw met benen in het water of omhoog. drink heel veel ijswater zo ie zo dagelijks zakje chips (kwa kilo's ben ik even zwaar als week 28/30 val nu steeds af waardoor ik moe en duizelig ben door weer wat lage hb) verder niet te druk maken kwa huishouden (ik ben 1 van de gelukkigen die gelukkig geen last heeft van de warmte het waaide hier vandaag heerlijk over het erf)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Klinkt misschien gek, maar ik start de dag juist met een hele warme douche, zodat t wat koeler is als je eromder vandaan komt. Moet zeggen werkt aardig hier...savonds neem ik wel vaak nog ff een koele douche, zodat ik toch ff afgekoeld ben, maar eindig ook dan weer met warm water...

18. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ik maak 's ochtends vaak een grote kan met koud water, veel ijsblokjes en dan snijd ik een sinasppel in schijfjes en die doe ik erin. Erg lekker en verfrissend! Als het water op is vul ik het weer bij gedurende de dag.

Mm verder niet veel tips omdat alles en iedereen hier airco heeft (woon in een tropisch gebied). Vandaag voelt het aan als ruim 40 graden, dus ik ga eigenlijk vanaf m;n airco kantoor, naar m'n airco auto, naar m'n airco huis haha. Nouja, misschien nog even zwemmen als ik thuis kom.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.244
    16.622
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier bijna 36 weken en mijn voeten zijn zo enorm opgezwollen.Het zijn echt olifantenpootjes en ze doen zo'n enorme pijn.Niets helpt.In een koud badje zitten geeft verkoeling maar ze worden er niet slanker van.Pff wordt er echt niet vrolijk van.Ik heb soms bijna het idee dat mijn voeten uit elkaar scheuren wanneer ik ze buig en strek.Mijn tenen zijn net kleine doorgekookte cocktailworstjes die eraan zijn gezet.Mijn bloeddruk is overigens prima dus daar heeft het niets mee te maken.Mijn handen zijn overigens niet gezwollen dus dat scheelt maar ik voel me ondertussen een enorme verschijning.

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    a jakkes anouk!! dat zal erg pijnlijk zijn!! even op 2 stoelen liggen en de benen hoog en koude compressen/handdoeken erom heen, misschien helpt het iets.

ik ben savonds veel duizelig en ziek gevoel en wat benauwd van dit weer, overdag gaat het prima

Deel Deze Pagina