2x sterk voorgevoel, 2x goed! Ondanks dat de halve wereld (behalve ik dus) steeds dacht dat t n meisje zou worden, zijn t toch 2 jongens geworden
Hier heel erg sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden, vanaf de dag dat ik positief testte. En voila! Liefs,
ik had een gevoel van een jongetje! maar 2 dagen voor de geslachtsecho toch heel erg het gevoel van een meisje haha. maar het is toch echt een jongen!
Mijn voorgevoel klopte de eerste keer niet,de 2de keer wel en deze keer is het afwachten...ik denk dat we weer een zoon krijgen!
Ik was er heilig van overtuigd en manlief trouwens ook dat we een jongen zoude krijgen.Bij pretecho bij 24 WK hoorde we toch echt dat we een meisje kregen.Haha ik nog vragen weet u dat wel zeker.Maar ze had helemaal gelijk.
Bij de eerste een sterk voorgevoel, zelfs tegen m'n s.moeder gezegd dat er geen meisje uit zou komen. Toen hij geboren werd vond ik het dus ook heel logisch dat het een jongen was hihi Bij de tweede dacht ik eerst meisje maar begon toch te twijfelen. Vlak voor de 20 weken dacht ik; nee dit is een jongen en dat was het ook. Al moest ik wel even aan het idee wennen omdat ik in het begin zo overtuigd was van een meid. Nu ben ik weer overtuigd van een meid maar dat is omdat deze zwangerschap totaal anders is dan de vorige twee, die wel op elkaar leken. We willen het dit keer weer niet weten dus ik moet nog even geduld hebben voor ik weet wie ons gezin komt verblijden met zijn of haar komst
Ik had een beetje voorgevoel voor een jongen, maar t was een meisje. Ik had in mijn zwangerschap een keer een peuter naast me fietsen in mijn droom, maar kon niet zien of het een jongen of meisje was. Ben nu weer 14 wk zwanger. Nu heb ik vorige week een dreumesjongetje gezien in mijn droom, dat veel leek op mijn dochter - de keren dat ik mijn dochter "zag" kort voor de geboorte of op oudere leeftijd dan ze toen had bleken steeds te kloppen voor zover al geweest, dus nu denk ik wel sterk aan een kleine man
Vanaf het moment dat ik een positieve test in mijn handen had wist ik dat het een jongetje zou worden. Mijn man zei meisje. Wij wilden het niet weten dus toen de vk hem aan mij liet zien toen hij geboren was zei ik hallo J, en tegen mijn man, zie je wel dat ik gelijk had Ben nu net weer zwanger en heb nu heel sterk het gevoel dat het een meisje is, alleen zijn we er nog niet over uit of we het willen weten wat het word of nog niet.
Bij mijn oudste droomde ik dat ik was bevallen van een meisje. Bij de 20 wkn echo bleek het inderdaad een meid te zijn. Bij de jongste was ik ervan overtuigd deze keer zwanger van een jongen te zijn, omdat deze zwangerschap zo anders was en... Bij de 20 wkn echo was het overduidelijk een jongen😃
Manlief en ik beide een sterk voorgevoel voor een meisje.... Afgelopen vrijdag met de echo kwam er toch echt heeeel duidelijk een jongentje te voorschijn haha!
Mijn vriend en mijn neef en goede vriendin denken allemaal een meisje. . mijn ouders denken een jongen. En ik ? Heb echt geen flauw idee