Hadden jullie een voorgevoel? EN... klopte het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bajou, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    bij de eerste hadden we beide heeeeel sterk het voorgevoel dat het een jongens was, en het klopte!

Bij deze zwangerschap had mn vriend heel duidelijk het gevoel dat het een meid was, ik neigde heel erg naar een jongen.. en het is een meid.. Dus mn vriend heeft beide keren gelijk gehad!

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik had drie keer heel erg het gevoel dat we jongetjes zouden krijgen. Iedereen lachte me uit, maar ik had wel alle drie keren gelijk! :D

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hier klopte het niet.

ik wist van begin af aan dat ik een meid zou krijgen. kocht zelfs al jurkjes. met 23 weken werd dit bevestigd.

met 30 weken kwam er op de echo een piemel tevoorschijn, ik heb een kerngezonde zoon gekregen :D

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik wist voor 1000% zeker dat het een meid zou zijn.
    Maar op elke echo die ik heb gehad (en dat zijn er best veel) is er toch echt een piemel te zien hahaha!!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    bij de 1e klopte het wel...

nu denk ik weer een jongen... we zullen zien

6. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Ik was er van overtuigd een jongen te krijgen en was een meisje.
    Nu denk ik een meisje maar zal het wel verkeerd hebben.
    Heb geen intuitie geloof ik. haha

gr redu

7. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ik meende zeker te weten dat we een jongetje zouden krijgen (vorige zwangerschap). Maar mijn vriend had de hele tijd het gevoel dat we een meisje kregen.
    We hadden blauwe en roze knopjes voor op de kasten van de babykamer. Hij had zo'n sterk voorgevoel dat hij de roze knopjes er op had gezet.. Dus ik zei al tegen hem: "die kun je straks allemaal weer veranderen..".
    Maar nee hoor.. Mijn vriend had gelijk. We krijgen een pracht van een dochtertje.
    Ik heb het trouwens bij nog niemand goed gegokt hoor.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    In het begin had ik absoluut geen voorgevoel, niet voor jongen of voor meisje, helemaal niks eigenlijk en toen bij 15 weken zw.schap keek ik naar mijn buik en dacht zomaar ineens: dit is een meisje

en dat bleek het ook te zijn :D

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    De eerste zwangerschap had mijn gevoel het goed, had sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn.

Nu heb ik nog niet zo'n sterk gevoel, maar toch loop ik bij de prenatal automatisch weer naar de meisjesdingen net als toen.

Het word nog even afwachten, hihi.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongen zouden krijgen. Ik wist het gewoon zeker. Mijn man zei vanaf het begin dat het een meisje zou worden. Inmiddels hebben we al 2x bevestigd gekregen dat het toch echt een meisje is. Dus ja, ik had zeker een voorgevoel, maar zat er compleet naast.

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

bij sam wist ik meteen dat het een jongen was, zo'n sterk gevoel! met 16 weken echo gehad en idd jongen!!!

nu heb ik weer HEEEL sterk een jongen gevoel...... maar de moeder van mn vriend en zijn zussen zeggen een meisje, zn moeder is best spiritueel en voelt veel dingen goed aan, heeft ook gependeld op mn hand, en kwam ook een meid uit..

over 2 dagen pretecho! dus ben benieuwd wie er gelijk heeft :D

oja TS, je kan ook even een poll aan maken, dan hoef je niet alles te tellen! das wel leuk kunnen mensen zelf aanklikken of het klopte of niet. :D

12. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap wist ik, vanaf de eerste positieve test, heel zeker dat het een meisje zou zijn en het klopte!

Bij deze zwangerschap heb ik in het begin getwijfeld. Meer omdat een medium heeft gezegd, voordat ik zwanger was, dat ik een jongetje zou krijgen, maar mijn gevoel zegt steeds meer dat het weer een meisje zal zijn.
    Nog 10 weekjes, dan weet ik het!!

13. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Mijn man zei direct dat het een meisje was, ik zei dat het een jongetje was...
    Mijn voorgevoel klopte dus niet, het is echt een meisje en ben er zielsgelukkig mee!
    Ik heb er dus 9 maanden goed naast gezeten met mijn voorgevoel...:D

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

manlief dacht een jongen en ik een meisje
    en het is een jongen :) dus manlief had gelijk

15. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hadden vanaf dag 1 allebei heel sterk het gevoel dat 't een jongetje zou zijn. Hadden ook vrijwel meteen al een jongensnaam uitgezocht en alles. Meisjesnaam wilde maar niet lukken (toen ik ging bevallen hadden we 2 meisjesnamen die we 'wel oké' vonden, dus daar hadden we dan ter plekke uit moeten kiezen als het toch een meid was geweest, hahahaha).

Gelukkig bleek het inderdaad een knul.

Bij een vriendin van me had ik sterk het gevoel dat ze een meid zou krijgen (klopte!) en bij een andere vriendin een knul (klopte ook!). Mijn voorgevoelens kloppen nogal vaak :D

16. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik voelde meteen dat het een jongentje ging worden en ik had gelijk ook!
    En ontzettend gelukkig ook :)

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Ik wist toch echt zeker dat ik een meisje kreeg, maar mijn verbazing was dan ook groot toen het op de 20-weken toch echt een klein meisje bleek te zijn! En.... dat is ze toch echt. ;)

18. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had echt het idee dat ik een jongetje zou krijgen en mijn man was er van overtuigd dat het een meid zou worden. Nou toen ze zeiden het is een meisje kon ik het niet geloven had mijn gevoel me zo in de steek gelaten haha.
    En nu deze keer denken we alle 2 een meid, maar dat moeten we nog even afwachten!

19. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Wij waren er vanaf het begin van overtuigt dat we een jongetje zouden krijgen, keek ook alleen maar naar jongenskleertjes en naar jongens babykamers, gewoon intuitie van beide kanten.
    Ook mijn omgeving was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn.

De 20 weken echo wees uit dat het een MEISJE was en de 33 weken echo opnieuw!!!

20. giraf

giraf Niet meer actief

Vanaf dag 1 van de zwangerschap hadden we allebei het gevoel dat het een meisje zou zijn.
    Mijn lief had nog een veel sterker voorgevoel dan ik. We hadden tot de 20-weken echo alleen maar een meisjes naam en als ik dan over een jongens naam begon zei mijn lief elke keer: "we hebben geen jongens naam nodig, want het is een meisje, ik weet het zeker"

Hij heeft gelijk gekregen...

Deel Deze Pagina