Bij de eerste zwangerschap zei ik direct dat het een jongen zou worden en dat gevoel had me vriend dus ook. En het bleek ook zo te zijn. Bij de tweede zwangerschap had ik weer het gevoel een jongen te krijgen en me vriend wist zeker dat het een meisje zou worden. En het werd weer een jongen. Deze ronde had ik in t begin helemaal geen voorgevoel en ineens kwam t gevoel heel sterk door dat het een meisje zou worden. Me vriend zei toen "ik kan blijkbaar alleen maar jongens maken dus het word weer een knul". Op de 3d echo duidelijk een meisje Dus alle rondes aan deze kant goed gehad
ik heb zelf vanaf het begin een voorgevoel dat het een jongetje gaat worden. maar mijn vriend is er van overtuigd dat het een meisje gaat worden. ik ben benieuwd het duurt nog wel even voor we het weten.
He wat leuk zeg! Wat een leeswerk hier maar heel fijn hoor al die reacties! Ik sta er toch van te kijken dat de meerderheid (tot nu toe) wel juist zaten met hun voorgevoel... Nja, je hebt natuurlijk 1 kans op 2 maar toch. Ik herken heel goed wat sommigen zeggen over het twijfelen, had ik de eerste 11 weken ook... meisje, neen jongen, neen meisje, echt van het ene op het andere moment veranderde ik van mening. En telkens vol overtuiging ! Maar nu... Mja, ik denk echt, het is een meid. Ik fantaseer over de eerste maanden samen met "de baby" en het is steeds een dochter. Vriendlief denkt een jongen, dus, ben ERG benieuwd!! Was een goed idee geweest van die poll, maar zie nu geen optie meer om die toe te voegen, balen! Heeeel tof al jullie verhalen, echt leuk om lezen na een lange werkdag! Liefs!
Tijdens mijn zwangerschap heb ik totaal geen voorgevoel gehad. Tot twee weken voor mijn bevalling. Toen kreeg ik heel sterk het gevoel dat we een jongetje zouden krijgen....en dat klopte.
Ik had "voorkeur" voor een jongen maar heeeeel sterk het gevoel van een meisje. Was ervan overtuigd en wilde eigenlijk de laatste weken al roze dingen gaan kopen haha. toen ik bevallen was en er werd gezegd gefeliciteerd een jongen was ik erg verbaasd maar zoooooooo gelukkig. (was ik uiteraard ook geweest met een meisje hoor, begrijp me niet verkeerd)
bij de eerste wist ik dat we een meisje kregen, hoe en wat vraag het me niet maar ik wist het gewoon!! Nu denken wij samen weer een meisje!! Ben helemaal niet zo van die dingen maar ik voel het gewoon heel sterk!!
Bij de eerste wist ik ook gewoon dat het een meisje was en dat klopte. Ik 'zag' ons vervolgens ook altijd met twee meisjes, geen jongetjes. Maar toen ik zwanger werd van nummer 2 was ik er helemaal zeker van dat het dit keer een jongetje zou zijn. Nou, volgens de echo is het weer een meid. Dus het voorgevoel klopte 1x wel en 1 x niet, maar toch ook wel.
ik denk zelf een jongen, alleen me vriend denkt dus een meisje. ik ben benieuwd wie er dalijk gelijk heeft
Hoe ver kan je er naast zitten??? Ik heb me afgelopen maandag bij de 20 weken echo kapot gelachen (ook traantje van ontroering) want naast de goede echo en het zien van ons kindje dat helemaal gezond eruit ziet op de echo, kregen we te horen dat het een jongetje is! Ik heb vanaf het begin van de zwangerschap en ook al voor ik zwanger raakte constant het sterke gevoel gehad dat we een meisje zouden krijgen...ik 'zag'voor m'n gevoel ook en miesje bij de echo's Maar niets is minder waar haha! Bij anderen zit ik er nooit naast maar bij mezelf dus wel helemaal hihi! We vinden het overigens helemaal te gek en ik loop sinds maandag ook heel trots met een lekker groeiend buikje (nu ruim 20 weken) en bij elk beweginkje dat ik voel moet ik aan ons ventje denken! Lekker shoppen en gericht kijken, heerlijk!! Ik had echt geen voorkeur maar een jochie is ff omschakelen en daarom ga ik heerlijk 'blanco' in!
Nou ik was bij de eerste ervan overtuigd dat het een jongetje zou worden. Een echo bij 20 weken was er toen nog niet. Dus we wisten het ook niet, maar ach het zou toch een jongetje worden 99 procent waren we ervan overtuigt Had al een blauw pakje gekocht ook nog. Tuurlijk voor de zekerheid wel wat uni kleertjes enzo. Toen kregen we toch echt een meisjegeweldig. Bij de tweede heb ik niks meer gedacht waag me er niet meer aan. Mijn voorgevoel werkt niet met zwangerschappen Nu ook geen idee..........we zien het vanzelf wel
Ik had geen voorgevoel. Mijn hele omgeving was er wel van overtuigd dat het een kereltje ging worden. Mijn moeder had al een blauw pakje gekocht. Helaas de verkeerde kleur .
ik had een voorgevoel voor een jongen en dat werd het de eerste keer dus ook, misschien was het geen voorgevoel want het leek me gewoon erg leuk een jongen... stiekem gehoopt misschien Nu heb ik geen flauw idee maakt me ook niet uit eigenlijk, wil het wel graag weten, maar dat is nieuwsgierigheid...
Bij de eerste had ik altijd het gevoel dat het een jongetje zou zijn, ookal dacht iedereen dat het een meisje zou worden en volgens de bakerspraatjestest zou het ook een meisje moeten worden. Maar het was toch echt een jongentje!!!!!! Nu heb ik het gevoel dat het een meisje wordt....
Ik dacht dat ik zwanger was van een jongetje.Maar het was toch echt een meisje!Mijn man dacht wel aan een meisje. Nu ben ik zwanger van de 2e en nu denk ik een meisje, maar ja,mijn voorgevoel klopt helemaal niet! Wij wisten trouwens niet wat we kregen,wilden we niet weten,en nu weer niet.Verrassing bij de geboorte is zoo leuk!
Of mijn voorgevoel klopt weet ik nog niet natuurlijk, maar sinds ik probeer zwanger te worden heb ik gezegd dat ik in februari zwanger zou worden van een jongetje... Dat februari gedeelte is gelukt... De rest misschien ook?