Ik weet het natuurlijk nog niet maar mijn voorgevoel zegt een meisje.......mijn mannetje zegt een jongen.....tjah we zullen het wel zien....hahaha
Ik was ervan overtuigd dat het een meisje zou worden, maar de echo's lieten toch echt iets anders zien Over een paar weken zien we of de echos gelijk hadden!
Hoi, Ik heb heeeeel sterk het gevoel dat we een jongetje krijgen. Dit terwijl ik altijd heb gezegd dat ik eerst een meid zou krijgen en daarna een jongen. Stom, want tijdens m'n eerste zwangerschap (miskraam) was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje was. Dus misschien klopt het wel en moet ik de miskraam dus meetellen. Kan echt niet wachten....Nog dik 4 weken en dat weten we het eindelijk....spannend!!!!
Ik had een heel sterk voorgevoel. zo erg dat ik eigenlijk dat ik niet eens meer aan een meisje dacht. Hij had al een jongesnaam als foetus nog voordat we wisten wat het zou worden. Op de echo is duidelijk gebleken dat het inderdaad een jongen is
Wij dachten allebei dat het een jongen zou worden en dat klopte ook. Het grappige is dat verder iedereen dacht dat we een meisje zouden krijgen .
Hey!! Nou wij HOOPTEN op een jongen, maar ook al voordat ik uberhaupt zwanger was...dus heb nooit echt een neutraal voorgevoel gehad...maar volgens de pretecho met 16 wkn...is het inderdaad een JONGEN ben zooooo blij! liefs
hehe wat leuk allemaal... toch weer een aantal die er volledig naast zaten... Ik denk dat ik ook zo iemand word! Heb het heel raar... als ik denk aan de toekomst, als de kleine er al is, dan zie ik mezelf en manlief altijd met een dochtertje... maar als ik naar de echo kijk heb ik echt het gevoel; "dat ziet eruit als een jongentje" Heel raar hoor, alsof je aan't hoofdje kan zien wat 't wordt Ahjaaa! Nog 18 dagen wachten! liefs!
Ik heb heel lang gedacht dat we een meisje zouden krijgen tot een paar weken voor de bevalling. Toen was mijn gevoel voor een jongen ineens heel sterk en waarom??...geen flauw idee. Maar dit gevoel klopte dus....het was een jongetje.
een hele hoop mensen zeiden dat ik een meisje zou krijgen, mijn oma en schoonmoeder hadden een jongetje in gedachten, en ik... ik had al vanaf week 14 het gevoel dat het een kereltje zou worden, en dat word het ook
Wie heeft er wel eens vier dagen voor nod positief getest en de dag erna (drie dagen voor nod) negatief???
Veel mensen om me heen dachten bij mijn 1e kindje dat ik een meisje zou krijgen, en doordat heel veel mensen dit zeiden dacht ik ook een meisje, we kregen een jongen! Alle bakerpraatjes klopte dus ook helemaal niet! ik was erg misselijk tot week 24 en had veel / vaak vlekken puistjes in mn gezicht, dat zou volgens de bakerpratjes een meisje moeten zijn... haha Nu zwanger van ons 2e kindje, en heb zelf weer het gevoel dat het een meisje is, waarom weet ik niet precies, misshcien omdat ik me anders voel als bij me 1e zwangerschap? Ben tot week 9 ziek geweest en nu voel ik me heel goed alleen erg moe, verder nergens last van.. Dus ben benieuwd wat we nu krijgen...
van mijn dochter wist ik het gelijk dat het een meisje werd en ja ook een voor gevoel dat het een jongen en een meisje wordt we zien het wel heb over 1 week weer een echo en dan hoop ik dat ze het geslacht ook kunnen zien
ik heb een mk gehad ik dacht achteraf ""dat was een jongentje"" bij de 2e zwangerschap dacht ik ""dat word een meid"" en dat klopte ,,nu denk ik ""ben ik wel echt zwanger?"" hahaha ik denk nu het word een jongen""