Jep! Deze zwangerschap lag 'officieel' nog niet in de planning en op de avond dat ik dacht, deze cyclus duurt nu wel heel lang... kreeg ik onwijze kramp. Dus ik dacht dat daar eindelijk m'n menstruatie aan kwam... niet dus Was toen al 5wk zwanger
Ik heb het ook gehad, maar ook nu nog lijkt het op menstruatiekrampen..alleen nu zijn het groeipijntjes haha.
Hmmm kan dus alle kante nog op! Heb nu weeig gevoel in mijn onderbuik net als of je ongesteld moet worden, maar dat zou echt 5 a 6 dagen te vroeg zijn. Nou ben benieuwd wat het gaat doen deze maand. Heb afgelopen 2 dagen koorts gehad en nu buikpijn....misschien virusje ofzo.
Zit momenteel met een menstruatiegevoel in mijn buik. We zullen wel zien wat het wordt. Maar als ik 12dpo haal begin ik met testen.
Zit je nu ook 7 dpo dan ? Ik heb nu ook menstruatiegevoel. Ik heb altijd lf van 12 dagen en dat is zondag dus als ik zondagavond haal doe ik maandagochtend een zwangerschapstest.
Halloa Ik zit twee dagen voor me nod en krijg al wel pijn in me buik dus de k wel dat me ongesteldheid door zet grrr hoop het niet natuurlijk zou k erg verdrietig worden weer .. Ma ja afwachten .. Su6 met alles !
Hier ook. Ik dacht dat ik ongesteld ging worden, maar het was toch iets anders. Tot een week of 10 krampen gehad. Hoop voor jou dat je niet ongesteld wordt.
Hier ook sinds mijn eisprong eerst steken en zo nu en dan het gevoel alsof ik ongesteld moet worden maar moet nog lang wachten
Hier ook menstruatiekrampen, 12 dpo licht positief getest.. en een paar uur laten toch bruinverlies.. vanmorgen echt doorgezet.. kan dus inderdaad echt alle kanten op...
Vandaag 8dpo en sinds gisteren last van een menstruatiegevoel. Ik ken maar 2 lengtes van mijn lf en die waren 8 en 11dagen. Ben al blij dat ze vandaag nog niet begonnen zijn. En iedere dag die er bij komt maakt mij nog gelukkiger. Maar om te testen is het nog te vroeg. En normaal heb ik eigenlijk bijna nooit last van een opkomende menstruatie.
Net een zwangerschaps test gedaan en heeeeeeeeeeeeeeeeel ver een tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur streep Zondag doe ik weer een test!
Nee kreeg het niet op foto zo tuur was het. Wanneer zou ik weer een testje doen? En moet het altijd met ochtendurine?
Ik zit nog in de twijfels!.. Vorige week woensdag avond/donderdag ochtend eisprong gehad.. Dus ben nu weekje verder.. Eisprong heel erg gevoeld en sindsdien krampjes en steekjes onderin mn buik.. een heel licht menstruatie gevoel!.. Ik heb 3 april mijn nod, dus ben benieuwd
Ik kan pas over 8 dagen testen.. het is zo vreemd gevoel, ook wel eens misselijk maar niet kunnen spuigen. verder geen last van borsten ofzo.. Maar gewoon kramp! heel enkel een steekje.. ik weet het niet... het enige wat ik doen kan is afwachten!
ja, ook ik had menstruatiekramp. na een week was ik het beu want ik werd maar niet ongesteld. een zwangerschapstest gehaald en jaaaaaa: zwanger! ik ga voor je duimen!
[ Spannend wij lopen gelijk op! QUOTE=Denise1991;16797715]Ik zit nog in de twijfels!.. Vorige week woensdag avond/donderdag ochtend eisprong gehad.. Dus ben nu weekje verder.. Eisprong heel erg gevoeld en sindsdien krampjes en steekjes onderin mn buik.. een heel licht menstruatie gevoel!.. Ik heb 3 april mijn nod, dus ben benieuwd [/QUOTE]