Hallo dames. 21feb gestopt met de pil. Na 2weken overtijd te zijn En menstruatie krampen te hebben Dacht ik aan ontpillen dit zei me ha ook. Maar vanmiddag testen ik toch echt vet positief Maar is het ook mogelijk dat ik vals uitslag krijg Door het zogenoemde ontpillen?
Ik denk niet dat je door het ontpillen een positief zwangerschapstest krijgt! Ik wil je toch echt feliciteren
Ik krijg helaas de foto niet geladen In de bijlage met mijn foon Dankje dames. Hoop dat ik jullie ook snel mag feliciteren Succes dames
Het is heel persoonlijk. Het ene lichaam doet er veel langer over om die hormonen weer kwijt te raken en zelf weer 'op gang te komen' als het andere lichaam. Net zoals de ene vrouw chago wordt als ze ongesteld is en de ander niet Geen enkele hormoonhuishouding is 100% hetzelfde
Een positieve test komt niet door ontpillen dus ga er maar van uit dat je echt zwanger bent En daarnaast... ontpillen bestaat wel degelijk alleen heeft de ene daar meer last van dan de ander... Mijn lichaam is bijvoorbeeld echt ruim een jaar volledig in de war geweest na het stoppen met de pil (dat t uiteindelijk bijna 5 jaar heeft geduurd zwanger te worden kwam door andere oorzaken overigens)