Hadden jullie menstruatiekramp voor NOD?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kellyk, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Hoi,ik kom even binnen vallen!

Ik ben vorige maand met de pil gestopt en ben 4 maart ongesteld geworden. Ik weet wanneer mijn eisprong was..die voel ik goed..en hebben 2 keer gemeenschap gehad. Nu is mijn nod denk ik zondag of maandag weet niet precies mijn cyclus omdat ik net gestopt besmet de pil...maar was over het algemeen wel regelmatig...
    Nu kreeg ik eergisteren een ongi gevoel met een paar druppels bloed verlies..beetje bruin en wat helder...gister nog..en vandaag ook maar heel weinig. Maar mijn nod is pas maandag en mijn menstruatie is zeer heftig normaal gesproken. Dus ik zweer erbij dat dit innesteling is. Vandaag getest kV..licht maar duidelijk streepje en cb digital zegt zwanger 1-2! Maar ben alleen zo onzeker door het ookalmis het weinig bloed verlies..ik doe maandag nog een test voor de zekerheid.. Weet iemand hoe lang innesteling duurt? Of heeft iets soortgelijks meegemaakt? Bij mijn vorige zw liep het trouwens heel anders wel ongi krampen ook maar geen bloed verlies.

Groetjes!

2. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

ik heb ook creme slijm... is ook in mn slip te zien...

3. kellyk

kellyk Niet meer actief

Ik heb nog geen ongi kramp maar wel veel last van mijn onderrug bah echt vervelend!

Vind het toch echt spannend hoor dit weekeinde als ik geen spotting krijg dit weekeind dan zie ik het rooskleurig in, is er wel spotting dan ga ik door naar de volgende ronde.

We houden elkaar in de gaten oké

Zeker de dames die hebben gereageerd op mijn topic!
    Vind het heel gezellig zo samen kletsen!:cool:

4. kellyk

kellyk Niet meer actief

Misschien zelf even een topic openen is wel zo handig;)

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Je hebt gelijk..jullie zijn ook nog niet zwanger zie ik...ik plaats m ergens anders. Maar om op de vraag van het topic te komen...ja ongi krampen horen erbij...ik had het met de eerste zw schap en nu weer.. :)

6. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Vandaag heb ik geen ongi krampen gehad! Alleen nog steeds gevoelige borsten..

Nog 5 dagen en dan weet ik eindelijk meer!
    Zijn jullie al wat wijzer geworden?

7. Denise1991

Misselijk en rommelende darmen..
    Normaal als ik in bed lig is mn buik plat..
    Nu niet echt meer en als ik er lichtjes op druk voelt het harder en word ik nog beroerder!

8. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Zo net weer thuis van het werk
    Ook hier lijkt mijn buik af en toe meer op te zetten dan normaal en ook mijn tepels zijn nog steeds gevoelig, heel erg moe en nog steeds veel afscheiding dat ik af en toe denk er zal toch geen bloed zijn
    Grrr wachten duurt lang en toch heb ik het idee dat ik niet zwanger ben

9. wennuhhh

wennuhhh Lid

27 mrt 2014
    94
    8
    8
    Ik heb ook veel afscheiding! Hoop nu dat het toch een keer raak is..
    maar ga er van uit dat het weer niks is.. pff dat afwachten elke maand..

we geven de moed niet op:D

10. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Ik heb normaal gesproken nooit krampen voor mijn ongie alleen op de eerste dag dat ik vloei onderrugpijn. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een paar dagen voor mijn NOD rugpijn en dat was wel erg verdacht :)

11. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nou ik heb amper kwaaltjes :(
    Ben benieuwd wat de test vanmiddag zegt.

12. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

25 jul 2013
    731
    0
    0
    hoi meiden,

Rond mijn NOD had ik ook ongi krampen, al had ik wel door dat het niet mijn menstruatie was. Ook had ik andere afscheiding, creme-achtig. Het leek wel zalf ;)

Hoop voor jullie dat het raak is! Succes!

13. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Jmay de meeste kwaaltjes beginnen ook pas na 5-6 weken. Ik mag 3 april testen.

14. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Zwagnie ik heb nu ook crème achtig afscheiding! Had ik ook de vorige keer maar dat werd helaas een miskraam. Een verschil is dat ik in de avond steekjes heb en af en toe lijkt het alsof ik misselijk ga worden maar ik word niet echt misselijk

15. kellyk

kellyk Niet meer actief

Hoi Hoi Goedemorgen dames!

Hier geen slijm......kurk droog das ook apart hahaah
    Hier nog geen rood......oe spannend!!!!!
    Heb ook niet het gevoel dat ik het vandaag ga worden, maar ik kan natuurlijk door de tarwekiemolie nu ineens een lf van 14 hebben ipv 12.

Maar omdat de testjes redelijk wit waren ga ik ervan uit dat ik ongi wordt.
    Meestal begint in de avond de buikpijn en in de nacht wordt ik ongi.
    Als ik kijk wanneer dat zou moeten zijn is dan zondag op maandag.

Maar goed ik houd jullie op de hoogte!:D
    Posi of nega ik laat het zeker weten! Want is het nu niet het is zeker in de toekomst xxx

16. Denise1991

Nou meiden weet niet of het erbij hoort maar heb een nauwe vagina.. Mn vriend vind het heerlijk en volgens hem ist nog nooit zo geweest.. Verder nog verkouden en licht misselijk en wat moe...

17. kellyk

kellyk Niet meer actief

Nou hier ook geen ongi te bekennen nog.

Net alleen een geel/bruin sliertje.....mijn hoofdpijn heb ik nog steeds meer ik heb niet de menstruatie pijn die ik normaal heb.

Wat ook raar is, mijn temp zit nog steeds op 37,7 graden en heb het ook best heet en dat ligt niet aan het weer, heb echt een warme gloed.

Morgenvroeg zal ik wel laten weten of ik ongi ben geworden

18. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Ze zeggen dat als je temp hoog blijft zwanger kan zijn

QUOTE=kellyk;16812614]Nou hier ook geen ongi te bekennen nog.

Net alleen een geel/bruin sliertje.....mijn hoofdpijn heb ik nog steeds meer ik heb niet de menstruatie pijn die ik normaal heb.

Wat ook raar is, mijn temp zit nog steeds op 37,7 graden en heb het ook best heet en dat ligt niet aan het weer, heb echt een warme gloed.

Morgenvroeg zal ik wel laten weten of ik ongi ben geworden[/QUOTE]

19. naadje11

naadje11 Actief lid

18 feb 2014
    269
    1
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Hier vandaag 1 pijnlijke borst zo nu en dan lichte steekjes in mijn buik

Deel Deze Pagina