Gefeliciteerd kellyk! Hier moe, verkouden, dan dun en dan dikke p... Als ik naar toilet ga.. Soms vlaagje misselijk... We wachten geduldig!
Ook spannend voor jou denise Hier nu even nergens last van zal straks wel weer komen Heb wel nog steeds veel afscheiding en de sex voelde gisteren anders dan normaal
Gefeliciteerd kellyk! Gister had ik nergens last van. Vanochtend werd ik even heel misselijk. En vooral erg moe
Helaas vanacht is het toch gekomen.. dus we gaan maar weer voor de volgende rond.. succes dames!! Hoop dat jullie meer geluk hebben!
Ik ga morgen testje doen denk ik een ultra gevoelige! Heb net hele huis gesopt, afwas gedaan en al bezig met de 3e was! Lekker fanatiek met dit weer!
Naadje11, ik zag in ander forum je tuur test! Heeeeel goed turen en dan zie ik ook iets Spannend joh Vandaag hoorde ik ook van 2 bekenden dat ze in verwachting zijn!... Merk wel dat ik in de leeftijds categorie kom van zwangeren haha En er zijn 3 hoog zwanger! zo spannend allemaal Kan nu al wel weer slapen en vanmiddag een buikpijn gehad waarvan ik ??? Had!
Heyy Ja klopt kon het niet laten maar het is echt turen hoor ben benieuwd of hij van de week donkerder word wil proberen om nu pas dinsdag te testen og donderdag
Ja daarom Ben ook erg benieuwd en weet dat het alle kanten opgaan misschien is hij donderdag gewoon omo wit hoop het natuurlijk niet Wou hem weggooien en dacht ineens huh ik zie iets heel lichts staan Heb wel nog steeds last van mijn borst en vanavond even misselijk op mijn werk waarschijnlijk door de vis
Wat balen Denise hoop dat jij donderdag posi test en dat de misselijk snel afneemt Hier net thuis van het werk en nog steeds kots misselijk hoop echt dat ik alles kan binnenhouden
Thanx geen bloed geeft moed tot nu toe kan ik alleen nu maar wachten todat de dagen voorbij vliegen en woensdag ben ik pas vrij dan heb ik er weer 5 diensten opzitten En nu proberen te slapen aangezien de kleine weer vroeg om mama zal roepen en hopen dat de misselijkheid wegtrekt