wat gezellig hihihi ik moet di do en za werken.. gelukkig maar paar uurtjes in de middag dus genoeg tijd om 's ochtends te testen! manlief moet hele week werken dus samen testen gaat niet op zaterdag en zondag na
Ik heb vandaag 3 dagen voor nod een test gedaan met de gevoelige test Van zwanger&kids, die kon je gratis bestellen. Helaas geen tweede streepje.
Die heb ik ook inderdaad! bij mij wel lichtelijk een tweede streepje! wel heel goed turen maar goed streepje is streepje!
Heb je getest voor je nod? Bij mijn vorige zwangerschap teste ik op mijn nod met kv 2 voor 5 met een heel licht streepje. Ik denk dat ik 3 April nog een keer test als ik dan niet ongie ben geworden.
ja gestest voor mijn nod (zie mn banner) hij is niet omo wit want zie tussendoor lichtelijk streepje! ik ga ook donderdag of vrijdag testen
hihi vriend lief kwam net thuis en ik zei hoi papa kijkt ie me aan zegt ie neeee anders had je het wel anders gezegd ik zei van nee moet nog voorzichtig zijn!.. ik liet de test zien en hij kijkt erna en zegt ja ik zie m!.. wow hij ziet hem sneller dan ik zag met mn slechte ogen.. hij pakte een stift en zette er precies 2 streepjes omheen.. haha helemaal blij maar rustig afwachten verder!
Haha leuk denise Hier morgen nog en donderdag en vrijdag werken Blugh al sinds vanmiddag misselijk en ik moe nog een paar uur werken
Heerlijk borrelende darmen, lichte hoofdpijn en misselijkheid en nog steeds buikpijn!.. Wel moe maar wil nog niet slapen!.. En zag net weer een oude klasgenoot in verwachting! Ik jaloers maar had zelf ook licht positieve test en hopelijk straks mooie echo's!! En meer knaltesten
Ooo nee... Naadje11 ben net wat bloed verloren!... Weet niet of het doorzet dus maar inlegkruisje gebruikt... (vind ik niet leuk)
heb gelijk maar even mn handtekening aangepast.. met cyclus 28.. denk dat testje van gister fout is!.. shit can happens!.. niet getreurd, gaan gewoon verder
wat balen, nu maar hopen dat het niet doorzet hier nog geen krampen of ongesteldheidsgevoel denk dat ik gewoon pas het weekend weer ga testen als ik dan nog niet ongie geworden ben anders loop ik mezelf weer helemaal gek te maken en die paar dagen kunnen ook wel wachten hoe moeilijk ook wel onwijs moe en nog steeds last van afscheiding
Ahhh dat meen je niet wat .... nu krijg ik gelijk de zenuwen of het bij mij ook vals was Vanuit hier een dikke knuf Hopelijk de volgende ronde
thanksss Knuff terug ! ben niet getreurd maar leuk is anders! hopelijk bij jou wel positief voor uitzicht
Hoop het ook ja ik zie het wel, wacht denk ik nog even mey testen aangezien hij een paar dagen geleden heel erg licht was als il het volhoudt
nou als mn ongi dagen straks voorbij zijn dan ga ik me niet meer teveel bezig houden met deze site en er niet meer elke dag bij nadenken als voel ik mijn eisprong wel dus dat is weer een voordeel!.. en sinds ik gestopt ben met de pil is mn libido verhoogd dus daar zal het niet aan liggen!
Hey meiden Vanmiddag weer getest deze was iets donkerder, ben nog steeds erg voorzichtig aangezien ik al eerder een mk heb gehad Morgen maar even de gyn bellen om te vragen hoe nu verder
Naadje11 spannend hoor. Ben benieuwd wat de vk gaat zeggen. Hier af en toe vlagen van misselijkheid en duizelig. Voel me heel raar en anders.