Hey, Ik vroeg me af hoe jullie de zwangerschap aankondigen bij de partner? Manlief weet natuurlijk wel een beetje wanneer mijn NOD is, maar wij hebben afgesproken dat ik het hem op een leuke manier ga vertellen hij heeft er namelijk niks mee om naast een potje pis te zitten afwachten of het raak zou zijn. En ik vind het zelf ook leuk om dit op een speciale manier te vertellen, al zou het nieuws natuurlijk al een groot cadeau zijn. Wanneer ik dus ooit een positieve test mag krijgen ga ik het dorp in, koop 2 lekkere gebakjes, 1 kaartje met baby op komst (ik zit er nog aan te twijfelen wat ik er op ga schrijven of een gedicht voor a.s. papa's of een zin in de trant van 'Jij wordt een geweldige papa!') en een speentje met I love papa of Papa is the best, deze pak ik samen in met de zwangerschapstest. En misschien dat ik de tafel nog wat leuk aankleed met roze en blauwe hartjes of gaat dat te ver? Nu ben ik dus benieuwd hoe jullie het grote nieuws gaan aankondigen?
Wij hebben net samen naar een potje pis zitten kijken Maar een slabbetje met een leuke tekst misschien?
Zover is het hier nog niet, maar aangezien mijn vriend redelijk nuchter, is het gewoon zeggen in trent van "wij worden papa en mama", is voor ons goed. We hebben voor mijn en zijn ouders al wel een leuk cadeautje gekocht, als het zover is.
We hebben jáááárenlang gefantaseerd over wat we zouden doen wanneer we een positieve test zouden hebben. En toen het onverwacht zover was, schreeuwde ik om 6u 's ochtends vanuit de badkamer 'Volgens mij hebben we een tweede streep!' Mijn man kwam aanrennen en toen hebben we samen gehuild. En dat was het
Op Youtube heb je heel leuke filmpjes hierover: Pregnancy surprise announcement. Kan er de hele dag naar kijken
Een slabbetje met tekst is inderdaad ook leuk, maar dat word dan denk ik bestellen en 1 dag lang zou ik het niet voor me kunnen houden haha, het even naar het dorp gaan alles klaar zetten duurt dan al te lang denk ik. Haha Rijo, dat zou hier ook nog wel eens kunnen gebeuren moet me zelf denk ik echt beheersen dat ik niet het hele huis bij elkaar loop te gillen.
Tafel leuk aankleden gaat toch echt te ver! K zou gewoon samen naar de test kijken en wachten op het resultaat Is toch speciaal genoeg
Ik had ook allemaal plannen hoe ik het zou gaan doen Nu 2 keer (een MA) een positieve test gehad... kon niets meer zeggen of doen, heb gewoon die test onder zijn neus gelegd
Ik vertelde het hij keek naar de test. Allebei waren we voorzichtig blij. Helaas is het niet blijven plakken. al die poes pas van het geweldig leuk vertellen hoeft voor ons niet. Samen naar de test kijken is voldoende. nu hopen dat er binnenkort een positieve test is en dat het blijft zitten. Ik denk dat wij pas bij een echo echt blij en gerust kunnen zijn
Daar zit ik inderdaad ook mee, het is nog zo kwetsbare periode. Maar mijn vriend vind het gewoon leuker als ik het hem vertel dan bij een test te zitten afwachten, ik kan het hem dan natuurlijk gewoon vertellen of de test laten zien enz. maar vind het dan zelf leuk om er iets bij te geven zoals een kaart etc. ook voor later in het babyboek. Misschien zelfs wel met een foto van papa zijn gezicht op dat moment.
Tja, ik heb al zoveel manieren verzonnen, maar dan moet het ook wel een keer gebeuren, dus ik hou me er niet meer mee bezig. Dat zie ik wel, als het ooit lukt.
ik heb een ingepakt boekje in de la liggen "kluun- help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" vond ik wel erg komisch en heb het al liggen, mocht het onverwachts niet lukken of zo geef ik het wel een keer iemand anders cadeau maar dit vond ik toch wel grappig verder denk ik dat gwn zeggen we krijgen een kindje al heeeeeel speciaal is haha
Dit allebei de keren ging het zo, alleen heb ik het nu droog gehouden omdat ik toch wat huiverig ben.
Gewoon, alle keren de test onder zijn neus gedrukt. Het is nog spannend de eerste periode dat ik echt nog niks durf te kopen.
Had een rompertje gekocht met de tekst; ik heb toevallig de allerliefste papa, en daarbij de CB test ingepakt waar op stond ZWANGER 3-4 WEKEN. Hij pakte het uit, de test viel op de grond pakte hem op en...er stond niets meer op. AWKWARD batterij was op, haha. Maar gelukkig snapte hij hem wel.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het een beetje..ehm..raar om dat niet samen met je man/vriend te doen. Misschien ligt het aan mij hoor, maar dat lijkt me toch echt iets wat je samen doet.. Maargoed ieder z'n ding uiteraard!
Vanauit de badkamer geroepen, damn nu mag ik 9 maanden geen wijntje meer haha, maar hij was in bed aan t wachten op de uitslag
Bij de eerste hebben we getest en terwijl de test liep, kaarten besteld voor Marco symphonia in rosso concert!! Bij de tweede had ik zo'n buikpijn en ik deed de test en toen heb ik de test gemaild en daarna gelijk gebeld... Bij de mk was hij er ook niet bij, maar heb ik hem geappt.. hahaha