Hadden jullie ook last van hoofdpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMama09, 1 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Hi meiden,

Even een vraagje, ben nu bijna 13 weken zwanger en heb sinds paar dagen last van hoofdpijn! Hadden jullie dit ook?

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik had het ook heeeeel erg! Je kunt er ook weinig aan doen. Rust houden en veel water drinken. Het gaat weer een keer voorbij, echt waar ;)

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Pfft had ik ook, en nu soms nog wel eens heel heftig na een drukke dag op mijn werk ofzo. Kon er weinig aan doen inderdaad helaas. Succes

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Bij mij kwam het trouwen nog een periode terug rond de 28 weken tot 31 weken.

5. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Heb er ook met tijden last van. Nu had ik voor de zwangerschap regelmatig last van migraine, dat heb ik gelukkig niet meer nu ik zwanger ben. Het is nu echt hoofdpijn.

Tja... niets aan te doen. Als ik er last van heb, probeer ik het wat rustiger aan te doen..

6. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Heb sowieso al bijna twee jaar spanningshoofdpijn (elke dag!), maar merk dat dat sinds de zwangerschap minder is! Dus ik ben helemaal blij dat ik minder last heb.

7. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Oke bedankt voor de reacties. Ik had voor mijn zwangerschap ook migraine maar dat is dit gelukkig niet. Ik heb net wel en paracetamol ingenomen, want trok het even niet meer...en drink idd ook veel water enzo!

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb er nu sinds 3 dagen ook last van, word er helemaal gek van!

9. Mariel79

Mariel79 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.439
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik loop er ook al een paar dagen mee rond, en het schijnt er allemaal bij te horen.... Had er voorheen nooit last van, maar goed inderdaad veel water drinken en hopen dat het snel weg gaat....

liefs sushi

10. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Ik verga ook van de hoofdpijn :cry: :cry: :cry:

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Las in mijn "zwangerschap van dag tot dag boekje"dat je met name in de eerste maanden spierspanningshoofdpijn kunt krijgen door de hormonen. Herken dit zelf wel, mijn nek zit ook steeds helemaal vast. Hoop voor je dat het snel afzakt!

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb het af en toe, zeker niet elke dag. Heb zelf gemerkt dat het komt opzetten na een dag te weinig drinken, dus nu ik daar beter op let lijkt het beter te gaan. Succes!

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik heb ook ieder keer vreselijke last van hoofdpijn. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel, dus dat helpt ook niet, maar ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje, had ik er last van.

14. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik had al vaak migraine en nu nog steeds eigenlijk :(

15. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ja dat voel ik, dat het echt vanuit mijn nek komt! Vandaag geen last gelukkig. Verschilt ook echt van dag tot dag!

16. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    hier heb ik soms ook erg veel last van, kan dan echt amper praten of bewegen

17. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Heb t ook heel erg. Ben dan ook al een paar weken aan het kwakkelen met een verkoudheid, dus als mijn hoofd erg dicht zit, hoe erger mijn hoofdpijn.

18. Birdie

Birdie Bekend lid

16 sep 2008
    528
    0
    0
    Ik baal als een stekker nu even! Ik heb sowieso spanningshoofdpijn, en de afgelopen weken was dat echt bijna weg!

Nu sinds afgelopen zondag is het er weer! Ik baal er zo van, want ik dacht dat het weg zou blijven.

Nu hoop ik maar dat dat andere hormoon progesteron nog iets gaat doen, want ik kan wel janken van deze tegenvaller. :cry: :cry:

19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Je mag tijdens je zwangerschap ook gewoon paracetamol slikken hoor. Het werkt niet zo goed als sterkere pijnstillers, maar dan heb je in elk geval iets. Zelf heb ik er ook heel veel last van, paracetamol helpt niet veel, maar het hoort er helaas gewoon bij.

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hier ook barstende koppijn maar ik neem toch liever geen pijnstiller.

Deel Deze Pagina