Hi meiden, Even een vraagje, ben nu bijna 13 weken zwanger en heb sinds paar dagen last van hoofdpijn! Hadden jullie dit ook?
Ik had het ook heeeeel erg! Je kunt er ook weinig aan doen. Rust houden en veel water drinken. Het gaat weer een keer voorbij, echt waar
Pfft had ik ook, en nu soms nog wel eens heel heftig na een drukke dag op mijn werk ofzo. Kon er weinig aan doen inderdaad helaas. Succes
Heb er ook met tijden last van. Nu had ik voor de zwangerschap regelmatig last van migraine, dat heb ik gelukkig niet meer nu ik zwanger ben. Het is nu echt hoofdpijn. Tja... niets aan te doen. Als ik er last van heb, probeer ik het wat rustiger aan te doen..
Heb sowieso al bijna twee jaar spanningshoofdpijn (elke dag!), maar merk dat dat sinds de zwangerschap minder is! Dus ik ben helemaal blij dat ik minder last heb.
Oke bedankt voor de reacties. Ik had voor mijn zwangerschap ook migraine maar dat is dit gelukkig niet. Ik heb net wel en paracetamol ingenomen, want trok het even niet meer...en drink idd ook veel water enzo!
Ik loop er ook al een paar dagen mee rond, en het schijnt er allemaal bij te horen.... Had er voorheen nooit last van, maar goed inderdaad veel water drinken en hopen dat het snel weg gaat.... liefs sushi
Las in mijn "zwangerschap van dag tot dag boekje"dat je met name in de eerste maanden spierspanningshoofdpijn kunt krijgen door de hormonen. Herken dit zelf wel, mijn nek zit ook steeds helemaal vast. Hoop voor je dat het snel afzakt!
Ik heb het af en toe, zeker niet elke dag. Heb zelf gemerkt dat het komt opzetten na een dag te weinig drinken, dus nu ik daar beter op let lijkt het beter te gaan. Succes!
Ik heb ook ieder keer vreselijke last van hoofdpijn. Ik zit niet helemaal lekker in mijn vel, dus dat helpt ook niet, maar ook tijdens de zwangerschap van mijn zoontje, had ik er last van.
Ja dat voel ik, dat het echt vanuit mijn nek komt! Vandaag geen last gelukkig. Verschilt ook echt van dag tot dag!
Heb t ook heel erg. Ben dan ook al een paar weken aan het kwakkelen met een verkoudheid, dus als mijn hoofd erg dicht zit, hoe erger mijn hoofdpijn.
Ik baal als een stekker nu even! Ik heb sowieso spanningshoofdpijn, en de afgelopen weken was dat echt bijna weg! Nu sinds afgelopen zondag is het er weer! Ik baal er zo van, want ik dacht dat het weg zou blijven. Nu hoop ik maar dat dat andere hormoon progesteron nog iets gaat doen, want ik kan wel janken van deze tegenvaller.
Je mag tijdens je zwangerschap ook gewoon paracetamol slikken hoor. Het werkt niet zo goed als sterkere pijnstillers, maar dan heb je in elk geval iets. Zelf heb ik er ook heel veel last van, paracetamol helpt niet veel, maar het hoort er helaas gewoon bij.