Hier ook hoor , daarom had ik pas 1,5 week na mijn NOD getest, want ik dacht steeds dat mijn menstruatie eraan zat te komen.
ik had het ook rond mn NOd, t word nu gelukkig wel minder. Voel me wel erg opgeblazen en heb de hele dag dorst!
@Mieke: ik duim voor je! Maar helaas heb je het nooit in de hand! Maar altijd positief blijven denken he! @poohbear: als ik vroeger een halve liter per dronk was het veel, nu kan ik met gemak 2 liter per dag kwijt en blijf dorst houden, droge lippen ook. Ik hoor eigen morgen ongesteld te worden, dus we zien het wel. Ik maak me er niet al te druk om, het loopt zoals het moet lopen. En als het fout moet gaan dan liever nu, dan over een paar weken. (maar ik ga voor helemaal niet!) We moeten gewoon met zn allen een mooi kindje op de wereld zetten
Ik heb het nu nog dagelijks, ik was in het begin ook steeds bang dat ik toch ongesteld zou worden, maar het is niet gebeurd Geen zorgen om maken, het hoort er echt bij
heb ik ook gehad hoor! de eerste 3 maanden op het tijdstip dat ik normaal ongesteld moest worden... heb ook een keer de dokter voor gebeld, maar die zei zolang je geen bloed verlies hebt, niks aan de hand.....
Ik had het ook rond m'n verwachtte NOD, ging er dus ook vanuit dat ik ongesteld zou worden....niet dus. Ben blij dat ik pas na die tijd heb getest anders had ik me vast ook erg zorgen gemaakt. Ik heb inderdaad ook een erg opgeblazen gevoel en veel lucht in m'n buik maar dat schijnt tijdelijk te zijn.