Momenteel zit ik in de stopweek van mijn pil. Op dag 4 al en geen enkel teken van een (naderende) bloeding. Zo lang ik aan de pil zit heb ik elke stopweek een bloeding. vorige week zaterdag en zondag heb ik onbeschermde seks gehad. Ik ben toch aan de pil, dus dacht dat dat geen kwaad kon. Vergeet hem bijna nooit. Wel eens een enkele keer, maar dan neem ik hem de volgende ochtend of uiterlijk de avond daarop alsnog in. Ik voel vandaag wel allemaal symptomen van een naderende ‘menstruatie’ (buikpijn, rugpijn, gevoelige borsten) maar dit kan ook teken zijn van zwangerschap dacht ik. Feit dat het de vierde dag in m’n stopweek is en er nog steeds geen bloeding is begonnen heb ik vanmiddag toch maar bij de action een Early test gehaald.vanmiddag gedaan en hij was hartstikke negatief. Daar komt bij dat ik de 40 nader, dus mijn vruchtbaarheid ook afneemt, ik regelmatig een wijntje drink.. kan ik er van uit gaan dat ik niet zwanger ben gezien de negatieve test vanmiddag? Of kan ik alsnog te vroeg hebben getest en dat het alsnog wel zo is?