Hoe is jullie menstuatie na het stoppen met de pil? Bij mij is het veel korter en minder geworden, en het is ook niet echt rood bloed wat ik heb.
Bij mij is het van een cyclus van 28 dagen naar 29 verandert en mijn menstruatie duurt langer, was eerst 3 dagen en nu 5 dagen.
mijne is gelijk gebleven kwa cyclus (gewoon 28 dagen) en ben het nu 3 a 4 dagen en met de pil was ik het 2 a 3 dagen. bloed nu wel heviger de 1ste dag dan met de pil.
bij jullie is het dus langer en meer geworden, Bij mij duurt het 2-3 dagen en echt heel weinig, maar moet ik me nou zorgen maken wat het is ook niet rood bloed, maar roze en de laatste dag soort van bruin beetje slijmerig. Zijn dit symtonen van ontpillen??
het kan in de eerste ronde raak zijn maar dat gebeurt niet vaak hoor. Normaal gezien heeft je lichaam eerst een tijdje nodig om te ontpillen. Ik begrijp je onzekerheid, had ikzelf ook toen ik net met de pil was gestopt.
Dit is nu mijn 3 ronde, ik ben benieuwd of het is gelukt. Zal wel niet aangezien ik dus nog aan het ontpillen ben
ik ben na 4 maanden pas ongesteld geworden. Ben nu al ruim een week, maar niet echt zwaar.. mag nu wel weer stoppen
Het hoeft niet perse ontpillen te zijn hoor maar het zou kunnen, maar houd er ook rekening mee dat je lichaam je goed voor de gek kan houden als je een kinderwens hebt. Ikzelf zit ook in mijn 3e ronde.
mijn cyclus is iets korter geworden 26 en 4 dagen bloed maar niet veel (aangezien ik met de pil ben begonnen omdat ik leegbloedde zowat) dus opzich mag ik niet klagen met 26 dagen en 4 dagen rood hoewel ik wel in ronde 9 alweer zit
mijn eerste cyclus na de pil was 35 dagen. binnen dit en een week zal ik weten hoeveel dagen mijn tweede cyclus is /was. het is te zeggen, eigenlijk weet ik het liever niet ... Enidd, je lichaam kan je goed voor de gek houden, daarom neem ik nu (2de ronde) alle 'tekenen' met een flinke korrel zout ... Veel succes!
ah ja, ff zeggen. ik reken mijn NOD nu terug uit op 35 dagen. Mijn cyclus (voordat ik met de pil startte) was wel veel korter, nl een 28-tal dagen. Daarom neem ik ergens wel aan dat mijn huidige cyclus stilaan terug zal afkorten. (heb ergens een gelezen dat dit vaak zo is) nu zit het wel in mijn koppie dat ik misschien nu al zou kunnen testen en me nodeloos zenuwachtig zit te make ... anderzijds kan het weer heel goed zijn dat het weer 35 dagen (of langer) is ... grrrrrr
Ik ben net afgelopen weekend gestopt met de pil dus het is allemaal nog een beetje afwachten. De tijd kan niet snel genoeg gaan! Hoe zit het juist met vruchtbaarheid wanneer je net gestopt bent met de pil. Ben je gewoon vruchtbaar of heeft het een bepaalde tijd nodig? Bedankt voor de tips
Bij mij was de menstruatie na de pil terug als vanouds, cyclus van 28 dagen, heel pijnlijk en ongeveer een week. Met de pil kreeg ik mijn menstruatie helemaal niet door, en dat was soms wel verwarrend vooral omdat ik me vaak misselijk voelde en vaak pijnlijke borsten had De eerste maanden van ontpillen was ik erg misselijk. Daarna voelde ik me kiplekker, tot ik opeens terug pijnlijke borsten kreeg en misselijk werd (na 4 maanden na het stoppen van de pil) en toen was ik zwanger