Hallo Dames, mijn meisje is al bijna 2 weken ziek snotteren en verkouden ben bij ha geweest die gaf aan longontsteking en virus infectie. Antibiotica sloeg niet aan de werd door verwezen naar de ka. Nou ben dus langs geweest bij de ka en die gaf aan dat ze beter aan het worden was, maar nu begin ik me zorgen te maken mijn kleine prinsesje slaapt nu toch eigenlijk wel heel veel noem even een voorbeeld gisteren om 7 uur naar bed vandaag om kwart voor 11 wakker flesje op en half potje fruit en half 12 alweer slapen ik moet haar gewoon wakker maken. anders ben ik bang dat ze zo heel lang door slaapt. HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als kindjes zich niet lekker volen kunnen ze veel meer gaan slapen. Ik zou dr wel goed in de gaten houden. Mocht je het echt niet vertrouwen zou ik nog eens bellen oflangs de ha gaan.
bedankt voor je snelle reactie zal het even aan kijken me schoon moeder zegt dat ik me te veel zorgen maak :x zo zie ik het zelf niet maar toe maar. zal zo is even kijken wat manlief er van zegt. nogmaals bedankt
Hou haar inderdaad goed in de gaten. Of ze goed alert is op de momenten dat ze wakker is. En nog plasluiers heeft. Poepluiers is niet zo belangrijk, plasluiers wel. En als ze suf wordt, meteen aan de bel trekken. Beterschap met haar
dank je wel saartje denk jij ook dat ik me teveel zorgen maak wordt gewoon heel erg onzeker van mezelf groetjes
Ik denk dat het normaal is als moeder dat je je zorgen maakt om je kindje . Maar volg je gevoel. Als jij je echt zorgen maakt moet je gewoon aan de bel trekken. En dit ook aangeven bij bv de ha of ka. Dan kunnen ze je misschien geruststellen.
Kinderen die ziek zijn slapen inderdaad meer dan normaal en zodoende herstellen ze sneller.Is ze wel goed allert wanneer ze wakker is? Drinkt ze voldoende en hoe zijn haar plasluiers?. Heeft ze koorts?.
Hoi als ze wakker is is ze niet echt suf ofzo maar wel minder speels als normaal. ze heeft vandaag 1 flesje van 120ml op en een paar schepjes fruit. plas luier heb ik nog niet op gelet. koorts weet ik niet nog niet opgemeten maar voelt wel warm aan. groetjes
nou vandaag toch maar even de huisarts weer gebeld want ze begint weer van voor af aan bij de ka geweest die zegt ze is aan de betere hand en nu weer snotteren hoesten en rochel geluid bij haar ademhaling pffff baal er weer van wat zou het nu weer zijn