Ik twijfel nog of het echt is wat Finn zegt omdat het niet steeds is. Als ik zijn balzak aan de onderkant schoonmaakt zegt hij de ene keer auauau en begint ook echt te huilen en de andere hoor je hem er niet over. Wat denken jullie kan dit iets zijn? Hij is niet kleinzeerig en kan niets raars zien eraan.
tja dat heb ik dus bij de vagina van youame als ik der afdroog na het douchen gaat ze lachen en bij het verschonen is het auw
Normaal deed hij het de afgelopen dagen alleen bij mijn vriend tijdens schoonmaken en afdrogen. Maar vandaag deed hij het bij mij overdag en hij was heel pieperig en bleef maar au roepen moest er zelfs een kusje op geven. En net vanavond bij het verschonen was het ook au en zijn benen dichtknijpen zodat we er niet aan mochten komen.
Onderaan de balzak zit zo een dun lijntje(lijkt wel of hij daar ooit dichtgegroeid is zeg maar hahaha) dat kan geirriteert zijn en behoorlijk prikken als je schoonmaakt! Misschien dat dit het is? Is dat roder dan normaal? In die billendoekjes zit iets van zeep/parfum en dat kan behoorlijk prikken!(spreek uit ervaring, ooit mijn schale neus ermee afgeveegt, auw!) suc6, kus miek
De balzak is wel wat roder als normaal. Gisteren hing hij ook heel erg als je snapt wat ik bedoel. Ik kijk het nog wel even aan vanochtend zei hij alleen au en verder niets.
misschien voorlopig even een nat washandje gebruiken als je verschoont, wat miek al zegt, die doekjes kunnen aardig prikken
Heeft hij toevallig in de poep gehangen (sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen ) Als Kylian zijn zak rood heeft (gebeurt vaak als er toch poep tegenaan heeft gezeten) dan doe ik er sudocreme op en tot nu toe is het dan binnen een dag wel weer over. Als het kapot is moet je de creme om de wond doen en het niet afsluiten met creme. Groetjes Anita
Vandaag is hij dus helemaal niet rood. Zal het eens proberen met een washandje ofzo. Hij piept ook weer wat minder maar je mag er niet aankomen.
Ik vind dat je het even in de gaten moet houden, straalt de pijn uit in zijn onderbuik of liezen, zijn de balletjes ingedaald? Of gaat het alleen om de onderkant van de balzak?
In dat geval kan je een koelzalf halen in de apotheek, en dit smeren. Op het moment dat het weer beter gaat niet meer gebruiken, ook zou je bepanthen zalf kunnen smeren. Dit helpt bij jeuk en rode plekken.
Voor diegene die het willen weten. Ben vandaag toch maar even geweest hij twijfelt. 1 1 balletje zit iets te hoog maar kan hij wel terug duwen dus dat zal het wel niet geweest zijn 2 liesbreuk 3 obstipatie Na elke keer dat hij dacht dat hij het gevonden had belde hij het ziekenhuis waarop er weer een andere diagnose kwam. Van het laatste is hij bijna zeker van dat het niet is hij hoort niets in zijn darmen en Finn reageert er ook totaal niet op. De dokter vond dat hij zich kranig had gehouden (hij had niet gehuild)en dat het een doorbijter is die niet snel piept. (dit houdt hij dan in zijn achterhoofd) Hij heeft wel alvast iets gehad om te laxeren om punt 3 weg te kunnen strepen. Ik kan maandag terecht in het ziekenhuis en dat is alleen maar omdat de doker belde. Mocht ik het toch niet vertrouwen, of hij moet koorts krijgen, overgeven, misselijk of zich anders gedragen moet ik meteen komen.
hé wendy, ik las het al op je site. Vervelend joh, ik hoop dat ze iets vinden. Neem jezelf niets kwalijk hoor....je weet als ze zo klein zijn toch nooit zeker of en wat er nu is...het blijft een beetje zoeken toch! Sterkte Marijke
He marijke Dank je wel. Heb gisteren en goed gesprek met een vriendin gehad en voel me al minder schuldig.
gelukkig maar wen, je hebt er zo weinig aan....levert alleen maar nare gevoelens op en daar hebben jullie allemaal niets aan. xxxx
Ze vermoeden toch een liesbreuk en ook nog iets met zijn linkerballetje. Volgens de chirurg kon hij niet zoveel pijn hebben. Woe 18e moeten we voor een echo en de 26e krijgen we de uitslag en weten we verders wat er is en wat er gaat gebeuren dus verlopig toch nog een beetje onzeker.