Wie heeft hier ook last van of gehad. als ik moet plassen en hou het ook maar eventjes op en ga dan, daarna heb ik dan vaak wel eens last van een harde buik voelt heel gek aan en vaag . wie herkent dit? xxx jet
Geen idee of dit hetzelfde is als wat jij voelt maar ten tijde van een blaasontsteking kreeg ik vaak een harde buik tijdens het plassen. Daaraan herkende ik ook dat ik weer een blaasontsteking had.. Voor de zekerheid ff plasje wegbrengen?
Ik heb ook weleens een harde buik als ik moet plassen. Dat is voor mij toch wel het teken dat ik echt echt echt moet gaan. Overigens is dat ook meteen een teken dat ik me waarschijnlijk daarna wel kan verschonen
Heb ik elke keer al sik moet plassen En het is dus géén blaasontsteking, elke week doe ik een staal urine bij de dokter voor de zekerheid (moet ik van haar doen) omdat ik het verschil niet kan voelen tussen een harde buik door plasdrang of door ontsteking.
ik heb het ook elke keer als ik moet plassen. Vooral als ik het te lang ophoud. En bij mij is het ook geen blaasontsteking. Maar het doet wel pijn hoor die harde buik
als ik idd mijn plas ophou dan heb k daar ook wel last van. maar het doet geen pijn ofsjow, (loop nu steeds met een harde buik zonder dat het pijn doet) groetjes
Jep, ik ken het. En zodra ik ben wezen plassen trekt het ook snel weg. Ik moet mezelf dwingen vaker en eerder te gaan... Vooral 's morgens als ik opsta heb ik er last van.
Gelukkig ben ik niet de enige . Ik kan het van mijn jongens niet meer herrineren of ik het toen heb gehad ja of nee dus vandaar. xxx jet
ik heb daar nu ook al een paar dagen last van... heel vervelend! volgende week moet ik weer naar de VK, ik denk dat ik het toch daar even ga bespreken... wie weet is het idd wel een blaasontsteking! liefs elfje