Haematoom rond vruchtzak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 4catsandagirl, 11 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

    4catsandagirl Fanatiek lid

    27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Zondag wat (oud) bloed verloren en daarna bruine afscheiding. Vandaag bij de gyn geweest voor inwendige echo. Kindje zag er prima uit en groeit goed. Alleen rond de vruchtzak ligt een haematoom, een bloedophoping. Waarschijnlijk krijg ik nog meer bloedingen. Over 2 weken moet ik weer voor een echo. Wie heeft dit ook meegemaakt? Vind het erg onzeker allemaal.
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Poeh da's niet niks. Heb er geen ervaring mee maar kan me die onzekerheid zo goed indenken.

    Hoe staat je gyn er in?
     
  3. jent

    jent Fanatiek lid

    12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Wat gaan ze er aan doen catsandagirl?
    Ik heb nu de hele tijd last ook van bloedingen, maar ik mag pas volgende week woensdag komen voor een echo. Het zal wel een mk zijn, maar de vk kan en wil volgende week pas kijken want ze zegt het kan nog alle kanten op.
    Maar hoe zit dat bij jou? Overleeft je kindje dit of wat houdt het voor jou zwangerschap in?

    xxx joyce
     
  4. Alida27

    Alida27 Actief lid

    11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Ook ik heb dat in het begin van de zwangerschap gehad..
    Bij mij is het door mijn eigen lichaam opgenomen,en heeft het de zwangerschap
    niet beinvloed!

    Groetjes,Alida
     
  5. 4catsandagirl

    4catsandagirl Fanatiek lid

    27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik moet rustig aan doen, en word inderdaad opgenomen door je lichaam. Maar ik kan ook nog hevig gaan bloeden. Daarom moet ik rustig aan doen. In principe zit het kindje veilig in het vruchtzakje, ik heb nog steeds als ieder ander 50-50 kans dat het goed gaat. Maar je word er zo onzeker van, bij elk pijntje hopen dat alles goed gaat. Ik loop eiegnlijk bij de verloskundige maar kon al heel snel terecht in het ziekenhuis voor een echo dus vandaar naar de gyn. Ben blij dat het met de kleine uk goed gaat.
     

Deel Deze Pagina