Vind het toch een tuurstreepje dus zou over een paar dagen nog eens testen haha.. Maar tis vast handig om te weten dat je nog HCG genoeg hebt...
Als ik m'n ogen dichtknijp, een rondje om de tafel dans en dan op m'n kop nog eens goed kijk, dan lijkt er wel een streepje te staan...dus ik zou zeggen...gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje heb ik op het einde, zeg maar 38 week nog een test gedaan om een mooie duidelijke foto te krijgen, die was (uiteraard) ook positief al deed ie er wel langer over voor de uitslag in beeld kwam.
Dat vroeg ik me nou ook al af Leuk dat je het gedaan hebt, hij is dus ook met 20 wkn nog heel duidelijk!
Weet je wat ik me wel s af vraag.. of je een zw.test werkelijk maar 1 keer kunt gebruiken.. dat kun je natuurlijk alleen maar testen als je een keer een nega test hebt die bewaard tot je wel echt zwanger bent en dan deze nega test nog een keer bedruppeld..whahha.. ben wel beniuewd of er dan wel een roze streepje komt te staan of dat ze dan ECHT nega blijven.. misschien is t wel pure geldklopperij...whahaha..
whaha.. wat een mop hier helaas alle witte testen weggegooit.. maar nog wel een tuurstreepje liggen van mijn mk.. misschien dat ik die nog wel eens doe als ik al een knaltest heb gedaan
Ik heb dat serieus ooit een keer gedaan met een DA Eigen Merk test......Die was negatief, maar even later nog een keer bij een volgende plas gebruikt. Tot mijn stomme verbazing (en het is echt waar) verscheen er toen een roze vraagteken in het scherm! Ik vond dat zo apart dat ze dat op zo'n manier in zo'n test hebben verwerkt.
haha ik heb een nega test bewaard omdat ik me dit ook afvroeg en toen ik zwanger was heb ik hem weer gebruikt nou er kwam niks...dus je kunt hem maar echt 1 keer gebruiken! Jammer he!-
hahahaha hoezo test verslaaft @ellen: ik twijvel hoor ik zou over 2dgn nog een testje wagen miss is hij dan duidelijker
je hebt heel je zwangerschap genoeg hcg om positief te testen wel heeft het bij ongeveer 16weken de piek bereikt
nu nog iemand vinden die dat uit gaat testen haha! Het streepje kwam echt gelijk bij deze test en ook gelijk heel dik!
Ik las vandaag bij een ander topic dat iemand dacht zwanger te zijn want ze voelde beweging in de buik en ze had getest en deze gaf negatief aan en toen is ze langs de HA geweest en nu blijkt ze toch 17 weken zwanger te zijn...( allemaal in 1 dag dus de test en de HA) Vraag me af hoe dat kan??
ik ga ervanuit dat ze de test goed uitgevoerd had? Is wel heel apart zeg! en schrikken dat je toch zwanger was en al zo lang!