haha, blij omdat ik misselijk ben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElleE, 6 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Plof ik net op de bank voor CSI, komt er ineens een golf van misselijkheid over me heen... en ik was er nog blij mee ook! Weer een teken dat ik toch echt zwanger ben! Hebben jullie dat nou ook, zere borsten en tepels, misselijk, borrelende darmen en daar dan blij mee zijn?

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Haha, in het begin wel, maar nu niet meer. Zit al ruim een week ziek thuis en moet echt heeeel rustig doen, anders komt alles er gewoon uit. Dat is iets minder.

3. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ze zeggen toch dat als je misselijk bent tijdens je zwangerschap datje dan de minste kans heb op een mk. Nou kunnen de mensen die er van balen er toch nog een beetje blij mee zijn!

4. BabyDreams

22 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik moet dan gewoon wat eten, dan gaat het tenminste over.......en even rustig aan doen.....maar leuk is anders. Tuurlijk wordt ik er dan weer aan herinnerd dat ik dan zwanger ben en helemaal onprettig is dat niet. Maar misselijk zijn is geen favo hobby... :(

5. Babydreams,

nu ben ik niet meer misselijk, maar eerst ook. En bij mij ging het ook over na eten.

Gisteren derde echo gehad bij de gyn en ik kreeg onder mijn voeten omdat ik te veel was bijgekomen. Ik wist direct dat dat van dat eten was (en verkeerde keuze's maken wat ik eet).

Dus probeer 'gezonde' keuzes te maken voor de vele tussendoortjes. De gyn zei dat als het volgende keer niet beter was, ik op water en brood mag. :)

Saartje

6. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Water en brood, ook niet echt gezond lijkt me... ;) Ik kan me dat wel voorstellen hoor, je moet natuurlijk je zwangerschap niet gaan zien als een reden om jezelf vol te stoppen met lekkere hapjes, maar het is zooooooo verleidelijk!

Gelukkig ben ik maar heel zelden misselijk tot nu toe, dus gewoon even rustig blijven zitten of liggen en dan gaat het al snel weer over!

7. Brieser

Brieser Lid

5 jun 2006
    27
    0
    0
    leidster kdv
    Koog aan de Zaan
    Ik herken precies wat je bedoelt!
    Ben nu 5 wk zwanger en weet het net een week. Voel nog niet veel..
    beetje moe.. nog niet opvallend. zere borsten wel maar heb ik iedere maand ( had injecties)
    verder eigelijk niks.
    wel 4 posi testen dus het is echt zo!

dus ja heel stom maar wil wel even misselijk worden en iets meer
    zwanger tekenen krijgen.

moet 22 juni voor mijn eerste echo!!!!!!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou ik ben zo ineens al een week van mijn misselijkheid af. en ik voel me helemaal wat beter, de vermoeidheid lijkt wat minder. heerlijk.
    soms leek het wel of er geen eind aan kwam.

9. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Helaas niet meid... de vorige keer heb ik een missed abortion gehad en was zo ziek als een hond! Dus zegt niets helaas... :( Ik zit nu ondanks dat ik zo ziek ben nog in de stress en heb al 2 echo's gehad met het bewijs dat alles goed is.

10. ElleE

ElleE Actief lid

4 jun 2006
    223
    0
    0
    Ja precies, ik heb twee testen gedaan dus ik geloof wel dat ik zwanger ben, maar zolang ik er nog niets van voel....

11. sim

sim Niet meer actief

ik was in het begin ook heel blij met alle symptomen, maar die misselijkheid wordt nu toch wel vervelend hoor, vooral met die warmte..

12. safian78

safian78 Actief lid

26 jan 2006
    428
    0
    0
    Dat is helaas niet helemaal waar, mijn zus was gigantisch misselijk en heeft na 9 week toch een miskraam gehad, helaas.......

Deel Deze Pagina